M2Media wint mediapitch Walibi

M2Media wint mediapitch Walibi
  • Media
  • 5 mrt 2020 @ 10:32
  • 14481 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Pitches

Walibi heeft na een pitchtraject gekozen voor M2Media (onderdeel van Candid) als nieuwe mediapartner. M2Media wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, -inkoop en -planning van alle traditionele en digitale media.

‘M2Media slaagde erin om een performance gedreven aanpak te presenteren, waarbij ATL-media naadloos aansluit op de digitale inzet. De inhoudelijke kennis, energie en drive van het team passen perfect bij onze ambitie om het aantal parkbezoekers te vergroten en de doelgroep verder uit te breiden naar families met kinderen,’ zegt Marc Guffens, director Marketing & Sales bij Walibi.

Matthijs Roumen, Strategy Director bij M2Media, vult aan: ‘Grip op de verkoop van toegangskaarten is voor een park als Walibi van essentieel belang. Door verschillende datapunten aan elkaar te koppelen zijn we in staat om zowel vanuit branding als performance te sturen op de kaartverkoop.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken