Squla kiest voor Zigt

Squla kiest voor Zigt
  • Media
  • 10 dec 2019 @ 10:09
  • 16926 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Pitches

Squla heeft na een mediabureauoriëntatie besloten haar mediabelangen per 1 januari 2020 onder te brengen bij mediabureau Zigt. Zigt wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, planning, inkoop en uitvoering van de ATL campagnes.

Bovendien wordt het realtime dashboard van ZIGT, CTRL, gebruikt om inzicht te krijgen in de effecten van de verschillende mediatypen op de sales. Anna Kuiper, strategy director bij mediabureau Zigt over de samenwerking: ‘Van het merk Squla, de groeiambities en de mensen bij Squla kregen wij direct energie. We hebben er veel zin in om samen met Squla en de andere betrokken bureaus deze ambities waar te gaan maken in 2020 en de jaren daarna.’

Online oefenprogramma Squla brengt mediabelangen onder bij Zigt

Caroline Henneman, Head of Marketing & Growth Squla: ‘Bij Zigt hadden wij direct een goed gevoel; professioneel, enthousiast en vol energie over ons merk. De juiste partner om ons te helpen de groei die wij voor ogen hebben te realiseren.’

Squla is een online oefenprogramma voor thuis met meer dan 70.000 games en quizzen in alle schoolvakken. Voor ieder kind in groep 1 t/m 8, op elk niveau. Voor scholen biedt Squla een gratis login, zodat leerkrachten Squla ook in de klas kunnen gebruiken.

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken