Tessa van der Starre voorzitter van de AMMA Commissie
- Media
- 28 jan 2022 @ 08:41
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 28 jan 2022 @ 08:41
- Michiel van Zaane
Tessa van der Starre, CEO van MediaCom, is per 1 januari 2022 benoemd tot voorzitter van de AMMA Commissie van MWG. Zij volgt daarmee Dave Frauenfelder op.
Van der Starre zei ja omdat de AMMA’s voor haar altijd een bijzonder moment zijn geweest. ‘De awards bieden het mooie werk dat de industrie maakt voor merken een podium. Het is een erkenning voor kwaliteit en laat ons vak trots zijn op het werk dat we leveren.’ Tessa zal samen met vice-voorzitter Angelique Schreuders, Head of Client Services van OMD, de AMMA-commissie runnen.
De AMMA’s staan er volgens Van der Starre ijzersterk voor. ‘Het is ontzettend belangrijk om met de juiste criteria en het netwerk aan experts niet alleen losse elementen te beoordelen, maar juist naar het grotere geheel te kijken. Van der Starre wil als voorzitter vooral oog voor menselijke elementen hebben. ‘Cijfers domineren ons werk, maar het zijn de ménsen die de juiste keuzes maken en zo het verschil maken.’ Volgens Van der Starre is het makkelijk om kritisch te zijn over het vak. ‘Maar het is veel leuker om onderdeel te mogen zijn van de commissie waar we gezamenlijk écht de lat bepalen van kwaliteit.’
Vanaf maandag 31 januari tot en met vrijdag 4 maart 2022 kunnen er weer AMMA-cases worden ingezonden. De AMMA-Commissie heeft van een aantal categorieën de criteria aangescherpt, dus let goed op als je je case gaat schrijven. De jurysessies zullen vanaf eind maart van start gaan, met uitzondering van YIM Talent van het jaar en dit jaar ook de wAMMA waarmee we in het kader van ons 50-jarig bestaan iets bijzonders gaan doen. Alle informatie is hier te vinden.
De uitreiking van de AMMA’s vindt plaats op 19 en 20 mei.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
- Donald Duck blijft populairste mediamerk onder kinderen
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- Nederlandse media lanceren... 18-09-2025
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes