Dominos lanceert adventskalender op Instagram

Dominos lanceert adventskalender op Instagram
  • Online
  • 7 dec 2016 @ 11:46
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Social media

Domino’s is gestart met een adventskalender gestart op Instagram, die fans van het merk elke dag een korting geeft: de Domino’s #kortingkalender. Op een hele laagdrempelige manier kunnen fans van het merk op Instagram een kortingscode ontdekken en op die dag gebruik maken van een mooie korting. Elke dag opent zich een nieuw cadeau en tevens ontvouwt zich een smakelijk gedekte tafel op de tijdslijn van het Instagram-account. Domino’s speelt hierbij in op de trend dat Instagram accounts op een creatieve manier kunnen worden gebruikt: zowel dagelijks met een update als op lange termijn op de tijdlijn.

‘Elke maand december zijn onze fans op zoek naar een klein beetje korting voor het bestellen van Domino’s. Na de Snapchat-takeover campagne van Kakhiel tijdens de Stuntweek, wilden we deze keer op Instagram het merk zichtbaar maken. Op de verschillende social media kanalen probeert Domino’s op een creatieve manier een juiste balans te vinden tussen inspiratie en conversie. Ook deze Instagram campagne, met op 1 januari 2017 een fantastisch geladen tijdslijn, draagt bij aan deze doelstelling’, aldus Nicky Claeys, CMO van Domino’s in Nederland en België.

Ontdek de Instagram campagne via @dominos_nl. 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken