Data Driven Commerce is een must voor de digitale marketeer

Data Driven Commerce is een must voor de digitale marketeer
  • Online
  • 6 feb 2018 @ 12:20
  • Link
  • Wout Maas
    Wout Maas

    redacteur MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • E-commerceDigitaalBig data

Cookies, gps locaties van mobiele telefoons of social updates en likes. Iedere marketeer verzamelt elke dag ontzettend veel data. Maar wat kun je hier allemaal meeTijdens de derde editie van het Data Driven Commerce event nemen we je mee in de wereld van data gedreven processen

De cijfers spreken dan ook boekdelen. Data gedreven bedrijven zijn gemiddeld 5 procent productiever. Zij behalen een 6 procent hogere marge, en groeien 25 procent harder.  Maar waar start je? |
De Glazen Ruimte in Maarssen vormt het decor van het Data Driven Commerce event. Uiteraard wordt voor goede catering gezorgd. Onder leiding van dagvoorzitter Annemarie van Campen wisselen we theoretische kennis af met voorbeelden uit de praktijk, zodat je uiteindelijk een totaalinzicht krijgt van de mogelijkheden die jij hebt met jouw (klant) data. Van een concrete uitleg van de nieuwste technologieën tot handvatten voor het creëren van inspirerende marketingcampagnes. Het event biedt alle nodige informatie.

Vertegenwoordigers van grote merken en disrupters delen hun inzichten over de beste datastrategie, waaronder Senior Web Analytics Specialist van Adidas Alexander Robertson die vertelt hoe Adidas data gebruikt binnen alle fases van de customer journey van zijn klanten.  Commercial Director van IJsvogel Retail Cora Kleinhout neemt je mee in de toekomstvisie van Pets Place en deelt hoe de omni-channel strategie succes genereert bij deze online dierenwinkel.

CTO van de snelst groeiende online supermarket Picnic Daniel Gebler vertelt over hoe Picnic data gebruikt om zijn klanten iedere keer weer precies de juiste propositie te doen.
Hoofd Data & Analytics van Rabobank Finbar Hage laat zien hoe hij en zijn collega’s bouwen aan een digitale Rabobank voor vandaag en voor morgen. Hij vertelt over de noodzakelijke basis  van data als basis in dit proces.

Commercieel directeur van BBP Media Peter van Balsfoort: ‘Topsprekers worden afgewisseld met netwerkmomenten met vakgenoten en top workshops waardoor jij stappen kan gaan maken. Kortom, een must attend event! Ik zie je daar.’ 

Wout Maas

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken