Data Driven Commerce is een must voor de digitale marketeer
- Online
- 6 feb 2018 @ 12:20
- Link
-
Wout Maas
redacteur MarketingTribune
BBP Media - MarketingTribune - E-commerceDigitaalBig data
- 6 feb 2018 @ 12:20
- Wout Maas
Cookies, gps locaties van mobiele telefoons of social updates en likes. Iedere marketeer verzamelt elke dag ontzettend veel data. Maar wat kun je hier allemaal meeTijdens de derde editie van het Data Driven Commerce event nemen we je mee in de wereld van data gedreven processen
De cijfers spreken dan ook boekdelen. Data gedreven bedrijven zijn gemiddeld 5 procent productiever. Zij behalen een 6 procent hogere marge, en groeien 25 procent harder. Maar waar start je? |
De Glazen Ruimte in Maarssen vormt het decor van het Data Driven Commerce event. Uiteraard wordt voor goede catering gezorgd. Onder leiding van dagvoorzitter Annemarie van Campen wisselen we theoretische kennis af met voorbeelden uit de praktijk, zodat je uiteindelijk een totaalinzicht krijgt van de mogelijkheden die jij hebt met jouw (klant) data. Van een concrete uitleg van de nieuwste technologieën tot handvatten voor het creëren van inspirerende marketingcampagnes. Het event biedt alle nodige informatie.
Vertegenwoordigers van grote merken en disrupters delen hun inzichten over de beste datastrategie, waaronder Senior Web Analytics Specialist van Adidas Alexander Robertson die vertelt hoe Adidas data gebruikt binnen alle fases van de customer journey van zijn klanten. Commercial Director van IJsvogel Retail Cora Kleinhout neemt je mee in de toekomstvisie van Pets Place en deelt hoe de omni-channel strategie succes genereert bij deze online dierenwinkel.
CTO van de snelst groeiende online supermarket Picnic Daniel Gebler vertelt over hoe Picnic data gebruikt om zijn klanten iedere keer weer precies de juiste propositie te doen.
Hoofd Data & Analytics van Rabobank Finbar Hage laat zien hoe hij en zijn collega’s bouwen aan een digitale Rabobank voor vandaag en voor morgen. Hij vertelt over de noodzakelijke basis van data als basis in dit proces.
Commercieel directeur van BBP Media Peter van Balsfoort: ‘Topsprekers worden afgewisseld met netwerkmomenten met vakgenoten en top workshops waardoor jij stappen kan gaan maken. Kortom, een must attend event! Ik zie je daar.’
-
Wout Maas
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur MarketingTribune
- Website:http://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
- IJsvogel Retail
- Data Driven Commerce
- De Glazen Ruimte
- Pets Place
- Cora Kleinhout
- Rabobank
- Adidas
- Alexander Robertson
- Finbar Hage
- Peter van Balsfoort
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- BoekTok-creators schragen verkoop... 18-03-2024
- Gedwongen verkoop TikTok VS,... 14-03-2024
- Pop-upsysteem van IAB in strijd met... 07-03-2024
- Een op drie marketingbureaus heeft... 06-03-2024
- Tim Cook: 'Apple gaat terrein winnen... 01-03-2024
- [branded content] Stayokay Hostels... 29-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing