Webhelp lijft Sellbytel in

Webhelp lijft Sellbytel in
  • Online
  • 20 jun 2018 @ 11:12
  • 14128 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • OvernameVerkoopProduct

Customer Experience bedrijf Webhelp Group heeft vandaag aangekondigd dat het een overeenkomst heeft gesloten om Sellbytel over te nemen. Door Sellbytel bij de groep te voegen breidt Webhelp zijn geografische aanwezigheid in Europa uit en voegt het een uitgebreide lijst internationale merken en diensten toe aan zijn portfolio.

Naast de complementaire geografische aanwezigheid en meertalige expertise, verbetert Sellbytel Webhelp's serviceportfolio op verschillende strategische gebieden, zoals end-to end oplossingen in B2B Sales en support-activiteiten, evenals een innovatief thuiswerkmodel waar momenteel meer dan 500 mensen voor verschillende klanten gebruik van maken.

Als onderdeel van Webhelp zal Sellbytel naar eigen zeggen kunnen voortbouwen op haar sterke expertise als CRM BPO provider en toegang hebben tot een grote verscheidenheid aan aanvullende vaardigheden, een uitgebreide geografische footprint met nearshore mogelijkheden voor zijn klanten, evenals expertise op gebieden als AI, analytics, omnichannel platforms, en gespecialiseerde diensten geleverd door dochterondernemingen van Webhelp, zoals Telecats, Netino en Webhelp Payment Services.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken