Webhelp lijft Sellbytel in
- Online
- 20 jun 2018 @ 11:12
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - OvernameVerkoopProductdesign
- 20 jun 2018 @ 11:12
- Redactie Online
Customer Experience bedrijf Webhelp Group heeft vandaag aangekondigd dat het een overeenkomst heeft gesloten om Sellbytel over te nemen. Door Sellbytel bij de groep te voegen breidt Webhelp zijn geografische aanwezigheid in Europa uit en voegt het een uitgebreide lijst internationale merken en diensten toe aan zijn portfolio.
Naast de complementaire geografische aanwezigheid en meertalige expertise, verbetert Sellbytel Webhelp's serviceportfolio op verschillende strategische gebieden, zoals end-to end oplossingen in B2B Sales en support-activiteiten, evenals een innovatief thuiswerkmodel waar momenteel meer dan 500 mensen voor verschillende klanten gebruik van maken.
Als onderdeel van Webhelp zal Sellbytel naar eigen zeggen kunnen voortbouwen op haar sterke expertise als CRM BPO provider en toegang hebben tot een grote verscheidenheid aan aanvullende vaardigheden, een uitgebreide geografische footprint met nearshore mogelijkheden voor zijn klanten, evenals expertise op gebieden als AI, analytics, omnichannel platforms, en gespecialiseerde diensten geleverd door dochterondernemingen van Webhelp, zoals Telecats, Netino en Webhelp Payment Services.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
- Webhelp Payment Services
- AI
- Sellbytel
- Webhelp
- customer experience
- Netino
- Telecats
- Webhelp
- analytics
- omnichannel
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Transavia laat nieuwe merkidentiteit zien met campagne Niet...
- [column] Amazon belooft poort richting wereldtoneel te openen...
- Albert Heijn maakt AH App meertalig met hulp van AI
- Just speelt in op jongerencultuur met campagne ‘moetje of wilje’
- Waarom e-mailmarketing nog steeds de basis is van digitale...
- Inter Milan introduceert digitaal loyaliteitsplatform Interista
Laatste Nieuws
- Just speelt in op jongerencultuur... 12-11-2025
- Waarom e-mailmarketing nog steeds de... 12-11-2025
- Inter Milan introduceert digitaal... 12-11-2025
- Albert Heijn maakt AH App meertalig... 06-11-2025
- Transavia laat nieuwe merkidentiteit... 04-11-2025
- [column] Amazon belooft poort... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

