Admirror innoveert met interactieve spiegel

Admirror innoveert met interactieve spiegel
  • Online
  • 8 jul 2019 @ 11:02
  • 6105 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune

    Redactie
    MarketingTribune
  • InteractieInnovatie

Admirror heeft spiegels interactief gemaakt. Het Limburgse bedrijf heeft de interactieve touch spiegel ontwikkeld, waardoor er nieuwe innovatieve communicatieoplossingen mogelijk zijn.

De toepassingen van de interactieve spiegel zijn divers: van videostreaming tot gezichtsherkenning en van interne communicatie tot koppeling met een webshop. ‘Zo kunnen bijvoorbeeld opticiens en kapsalons met face-herkenning klanten nog beter van dienst zijn’, zegt directeur Remy Bordewin in een verklaring. ‘Bij modezaak Zerbinotto in Maastricht tonen spiegels in de paskamer bijpassende kleding en wordt er meer informatie over de collectie getoond. Zo kun je zelf je ideale setje samenstellen.’

Bedrijven in verschillende branches hebben de interactieve spiegel al in gebruik genomen. Op de luchthaven van Berlijn worden ze gebruikt om passagiers te waarschuwen voor gladde vloeren; de interieurverzorger activeert met een token de waarschuwingsuiting. Daarnaast kunnen gasten van het Black Label Hotel in Valkenburg de slimme spiegel gebruiken om roomservice te bestellen. Bordewin verwacht dat de interactieve spiegel in de nabije toekomst ook bij mensen in de kamers thuis zal komen te hangen.

Admirror kwam in 2011 naar eigen zeggen met een primeur door verlichte advertenties op spiegels te tonen. Inmiddels zijn er zo’n 6.0000 advertentieplekken, voornamelijk op horecapunten.  

Redactie MarketingTribune

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken