Daikin lanceert campagne 'Ready voor Het Nieuwe Verwarmen?'

Daikin lanceert campagne 'Ready voor Het Nieuwe Verwarmen?'
  • Sponsoring
  • 1 nov 2018 @ 12:03
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesSchaatsenSportmarketingSponsoring

Daikin, de nieuwe KNSB-partner van Schaatsend Nederland, heeft de campagne 'Ready voor Het Nieuwe Verwarmen?' gelanceerd. Oud-schaatser Erben Wennemars en shorttrackers Sjinkie Knegt, Suzanne Schulting, Dylan Hoogerwerf en Lara van Ruijven spelen hierin de hoofdrol.

De consumentengerichte campagne is de start van de vierjarige samenwerking van Daikin met de schaatsbond. De fabrikant van producten in klimaatbeheersing wil zijn merk en duurzame warmtepompen via de schaatssport onder de aandacht van het Nederlandse publiek brengen.

Edwin Hoogerwerf, directeur van Daikin, laat weten: 'We zijn blij dat Erben wilde meewerken aan onze eerste campagne gericht op consumenten. Hij zet zich graag in voor duurzaamheid en is daarmee een fantastische ambassadeur.' Op de website kan men met een warmte-check nagaan of een woning al klaar is voor de nieuwe manieren van verwarmen en wat een wartmepomp kan betekenen als alternatief voor de cv-ketel. Hoogerwerf: 'De isolatie van je huis speelt een belangrijke rol en er zijn verschillende soorten waterpompen: met gebruik van aardwarmte, maar ook van warmte uit de lucht. Daar hoeft je tuin dus niet voor op de schop!'

De nieuwe campagne wordt dit schaatsseizoen ingezet via de sportmedia, online video, bannersdisplay, op radio en in print en bij diverse schaatsevents.



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken