Vitesse strikt logistieke topspeler DHL

Vitesse strikt logistieke topspeler DHL
  • Sponsoring
  • 23 dec 2019 @ 21:08
  • 22513 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • RecruitmentPartnershipVoetbal

Vitesse en logistiek bedrijf DHL gaan een samenwerking aan. De partner, die sterk is vertegenwoordigd in de Arnhemse regio, was al verbonden aan Vitesse eSports.

In Arnhem heeft de e-commerce divisie DHL Parcel twee belangrijke vestigingen, bij elkaar goed voor meer dan 500 medewerkers. Vitesse en DHL versterken elkaar momenteel al op meerdere gebieden. Zo is DHL Parcel sinds dit seizoen partner en shirtsponsor van Vitesse eSports.

Met de hulp van Vitesse wil DHL in contact komen met mensen die voor DHL willen werken, met name op het contact-center en als bezorger of chauffeur. De LED-boarding in GelreDome draagt hier in grote mate aan bij. Samen met Vitesse gaat DHL voor bestaande medewerkers leuke acties opzetten.

Gele accenten

Olivier Smit, commercieel directeur van Vitesse: 'We gaan in ieder geval voor anderhalf seizoen samenwerken. Voor zowel Vitesse als DHL is deze deal zakelijk interessant, maar we zijn er met name erg trots op dat een groot merk als DHL, dat net als Vitesse gele accenten bezit, zich verbindt aan Vitesse.'

Michel Clausing, commercieel directeur van DHL Parcel: 'Wie Arnhem zegt, zegt Vitesse. Door deze samenwerking wil DHL zijn aanwezigheid in de regio onder de aandacht brengen en mensen aanspreken die een loopbaan bij de meest innovatieve werkgever in de logistiek wel zien zitten.'

Binding met regio

Naast DHL werkt Vitesse momenteel al samen met de Arnhemse partijen Koninklijke Burgers’ Zoo en Nederlands Openluchtmuseum, die prijken op het thuis- en uitshirt van de club. Vitesse blijft ernaar streven om meerdere samenwerkingen met Arnhemse partijen aan te gaan, om zo de binding met de regio te versterken.

Op bijgaande foto wordt de samenwerking op ludieke (lees: ietwat stijve) wijze ingeluid. DHL bouwt alvast een muurtje voor de Vitesse-goal.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken