EuroParcs lanceert commercial met John de Wolf en Jan Boskamp
- Sponsoring
- 29 mrt 2022 @ 08:11
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesVoetbalSportmarketingSport
- 29 mrt 2022 @ 08:11
- Nanny Kuilboer
Feyenoords hoofdpartner EuroParcs lanceert een commercial met hoofdrollen voor Feyenoord-iconen John de Wolf en Jas Boskamp met zijn rode zwembroek. De heren gaan samen op vakantie naar EuroParcs.
De commercial staat in het teken van een kortingsactie van 25% tot en met 17 april 2022 en vormt de aftrap van een bredere campagne. Sportmarketingbureau House of Sports heeft in samenwerking met Feyenoord de campagne gecreëerd en geproduceerd in opdracht van EuroParcs.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
- House of Sports
- campagne
- EuroParcs
- korting
- John de Wolf
- Feyenoord
- Jan Boskamp
- rode zwembroek
- commercial
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Rexona sluit vijfjarig partnerschap... 16-10-2025
- Go Ahead Eagles lanceert exclusieve... 14-10-2025
- Ikea steunt Natuurmonumenten: 'Geef... 13-10-2025
- Vebego sponsort curling richting... 29-09-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

