Fuze Tea brengt ode aan fusie van culturen
- Sponsoring
- 26 jul 2022 @ 08:19
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 26 jul 2022 @ 08:19
- Sjaak Hoogkamer
Onder het motto ‘Made of Fusion’ gaat Fuze Tea naar eigen zeggen ‘flink uitpakken bij Rotterdam Unlimited Zomercarnaval, het grootste multiculturele straatfestival van Europa, van 26 tot en met 30 juli in hartje Rotterdam.’
Bij de 35ste editie van de Zomercarnaval Straatparade op zaterdag 30 juli deelt Fuze Tea onder begeleiding van een brassband 15.000 samples uit van de Green Tea Mango Chamomile en Black Tea Peach Hibiscus.
Fuze Tea is het ijstheemerk van Coca-Cola Nederland. Senior Brand Manager Tim Geelen bij The Coca-Cola Company licht toe: ‘De campagne van dit jaar ‘Made of Fusion’ brengt een ode aan de verschillen en contrasten van mensen en de wereld waarin zij leven. De campagne is geïnspireerd op de drie ingrediënten die samenkomen in Fuze Tea - getrokken thee, fruitsmaken en een vleugje kruiden. Fuze Tea wil consumenten motiveren om hun verschillen te vieren en hun contrasten te omarmen. Dit thema sluit perfect aan bij het Zomercarnaval, waar het credo ‘Inspired by Diversity’ centraal staat. Met bezoekers uit meer dan 100 verschillende landen is Zomercarnaval bij uitstek het moment om samen een fusie van culturen te vieren.’
Guus Dutrieux van organisator Ducos: ‘Fuze Tea en Zomercarnaval, een betere fusie kan ik me niet voorstellen. Wat het extra krachtig maakt is dat Coca-Cola in Nederland ook haar hoofdkantoor heeft in Rotterdam, de stad van de vele subculturen. Samen laten we zien wat Rotterdam Unlimited werkelijk betekent.’
Fuze Tea activeert haar merk deze zomer op drie toonaangevende festivals: Down The Rabbit Hole, Mysteryland en Rotterdam Unlimited Zomercarnaval. Coca-Cola Europacific Partners Nederland en Rotterdam Unlimited Zomercarnaval hebben een meerjarige overeenkomst met elkaar gesloten.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
- Heineken hoofdsponsor Amsterdam 750... 27-02-2024
- Emirates start partnerschap met... 26-02-2024
- Exact sponsor WK shorttrack 2024 23-02-2024
- EasyJet komende drie jaar officiële... 21-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing