Biografie Laurens Ludolph heeft meer dan 10 jaar ervaring in de online media. Hij is begonnen in de affiliate marketing, maar heeft vervolgens zijn focus verlegd naar specialismes als mobile marketing en online video. Laurens heeft onder andere gewerkt bij Sanoma, SBS en Twitter. Zijn digitale kennis deelt hij door het schrijven van blogs en te spreken op digitale B2B events om marketing professionals te inspireren.
Laurens Ludolph

Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes


