Biografie Bij ZIGT zijn we altijd aan het kijken hoe we onze kennis en expertise nog breder kunnen delen. Naast de artikelen en video-updates die je misschien al kent, hebben we in december 2021 onze eerste podcast gelanceerd. In ZIGT op Groei praten we met ondernemers, bestuurders en marketeers over de groei die hun organisatie doorgemaakt heeft. Wat is hun grootste succesverhaal en hoe kwam dat tot stand? In een gesprek van ongeveer een half uur praten we met de gast over de lessen die ze getrokken hebben en de fouten die ze een volgende keer willen vermijden. We gaan dieper in op zijn of haar visie op merken, communicatie en groei. De podcastserie ZIGT op groei is te beluisteren via ZIGT. Ook kun je terecht bij de gebruikelijke kanalen zoals Spotify, Apple en YouTube.
ZIGT
![[branded content] ZIGT geeft 100% onafhankelijk advies](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] ZIGT geeft 100% onafhankelijk advies
In ZIGT op Groei gaan we met toonaangevende Nederlandse bedrijven in gesprek over hun groeistrategie. Maar hoe zit dat eigenlijk bij ZIGT zelf?
![[branded content] Nuud verzorgt oksels in 130 landen](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Nuud verzorgt oksels in 130 landen
De meeste mensen zorgen voor okselfrisheid door een deodorantroller of spuitbus te gebruiken. Maar Nuud heeft een alternatief: een vegan crème in een duurzame verpakking die veilig en geurloos is. Co-founder en Creative Director Wilbert Leering bereikt een wereldwijde markt door de inzet van influencers. Maar hij droomt ook over een mooie plek in de winkel.
![[branded content] HelloTV profileert zich door wat ze niet doen](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] HelloTV profileert zich door wat ze niet doen
Tv is veel meer dan een scherm om naar te kijken. Films, sportwedstrijden of natuurdocumentaires wil je zo echt mogelijk beleven. Dat hebben ze goed begrepen bij HelloTV. Het gesprek met de klant over wat hij wil en wat er kan, moet volgens Erik-Jan Koense, Director Marketing & E-commerce centraal staan.
![[branded content] Marcel’s Green Soap speelt in de Champions League](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Marcel’s Green Soap speelt in de Champions League
Wie voor het zeepschap in de supermarkt staat, kan vrijwel uitsluitend een milieuonvriendelijke schoonmaakmiddel kiezen. Marcel Belt, oprichter van Marcel’s Green Soap pleit voor een veel diverser aanbod, waarvan 50% duurzaam is. Dat daar vraag naar is, bewijst de snelle groei van zijn eigen bedrijf.
![[branded content] 10 miljoen mensen op een warmtekussen van Stoov](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] 10 miljoen mensen op een warmtekussen van Stoov
Waarom in huis de thermostaat hoog zetten als je alleen je lichaam wilt verwarmen? Met een efficiënt infrarood warmtekussen kun je er ook heel behaaglijk bij zitten. CEO Niek Veendrick van Stoov ziet voor zich dat over een aantal jaar 10 miljoen mensen een duurzaam warmtekussen gebruiken.
![[branded content] Groeistrategie Holie? De gevestigde orde uitdagen!](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Groeistrategie Holie? De gevestigde orde uitdagen!
Plaatjes van wuivend tarwe, vers fruit en ambachtelijke bakkerijen. “Geen geraffineerde suikers toegevoegd!” ”Bron van vezels!” “Vol vitamines!” De verpakkingen van veel ontbijtproducten suggereren dat je iets gezonds in handen hebt. Misleidend, vindt Valentijn van Santvoort Chief Brand bij Holie. Zij dagen de grote corporates uit: Wie produceert nu eigenlijk écht een gezond ontbijt?
![[branded content] Groeien door een goed gevoel bij KRNWTR+](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Groeien door een goed gevoel bij KRNWTR+
Plastic flesjes met water die gemiddeld 577 kilometer afleggen voordat de Nederlandse consument ze in handen heeft. Onnodig en een last voor het milieu, vindt Daf Dubbelman, managing partner bij KRNWTR+. Leidingwater is een prima alternatief dat zorgt voor een enorme besparing in transport, verpakkingen en afval.
![[branded content] Groei realiseren door dicht bij je merk te blijven](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Groei realiseren door dicht bij je merk te blijven
Met buitenproducten van de hoogste kwaliteit wil Bever iedereen inspireren om naar buiten te gaan en te genieten. Dat idee slaat aan en de afgelopen jaren is er dan ook een mooie groei gerealiseerd. Dicht bij het merk blijven, is volgens CMO Marjolein Vendrig de sleutel tot succes en groei.
![[branded content] Enie.nl maakt de stap naar zonne-energie gemakkelijk](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Enie.nl maakt de stap naar zonne-energie gemakkelijk
Toen Milan van de Meulen als 13-jarige de film 'An inconvenient truth' van Al Gore zag, besefte hij: de wereld verandert en ik kan bijdragen aan een oplossing voor het klimaatprobleem. Zeven jaar later richt hij samen met broer Patrick Enie.nl op. De droom? Binnen 10 jaar de zon de voornaamste bron van stroom in Nederland maken.
![[branded content] Barry van Ruiven (SEABASS): Een passioneel verhaal is de basis van succes](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Barry van Ruiven (SEABASS): Een passioneel verhaal is de basis van succes
Aan het strand liggen en een goed idee krijgen, dat zal vast meer mensen overkomen. Maar alleen degene met ondernemersbloed zal dat goede idee handen en voeten geven en een uniek merk neerzetten.
![[branded content] Thuis, buiten en uit eten: Foodtrends bieden Boretti kansen](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Thuis, buiten en uit eten: Foodtrends bieden Boretti kansen
Boretti levert hoogwaardige producten in Italiaans design voor de indoor en outdoor keuken. Het bedrijf is vooral actief in de Benelux. CEO Jorg Kleijssen wil nu groei realiseren door te internationaliseren en door trattoria’s te openen. Waarom maakt hij deze keuzes?
![[branded content] ‘We wilden niet twee microfoons op tafel zetten, maar bouwden een complete studio’](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] ‘We wilden niet twee microfoons op tafel zetten, maar bouwden een complete studio’
Media- en performancebureau ZIGT start met de podcastserie ‘ZIGT op Groei’ waarin CMO’s en CEO’s vertellen over hun bijzondere groeicases. De podcast past helemaal bij de strategie dat het ‘mediabureau’ opdrachtgevers adviseert om te groeien met behulp van de inzet van media. Directeur Business Development René Zeedijk en Algemeen directeur Rogier Bruggeman vertellen.
- AlgemeenNieuws DOSSIER Als merk de barricades op!...Nieuws [branded content] De non-tech...Nieuws Sanquin en Kinepolis vragen...Nieuws One Hundred maakt van WC-bezoek...Nieuws WFA start wereldwijd...Weblog [column] Marketing Affairs 2:...
- B2BNieuws Nominaties SAN ABC Accenten 2022Weblog Column SXSW 2023: AI, interactieve...Weblog Column omarm de tijd variabele Nieuws Hoe zet je als B2B-bedrijf een heel...Weblog Column KeuzestressNieuws TNO merk- en werkcampagne:...
- BureausNieuws Morgenfrisk start Frisk AgencyNieuws HPB ontwikkelt campagne TransIPNieuws Paul Berends sluit zich aan bij...Nieuws Campagne nieuwe e-bike Cortina Nieuws Dept lanceert remote hub op BarbadosNieuws Team5pm breidt uit met dedicated...
- ContentmarketingWeblog [Marketing the Rainbow #31] Unilever...Nieuws 13 miljoen kijkers voor...Nieuws Bureau ContentKiosk biedt content...Nieuws 'Nederlanders willen dat uitvaart...Nieuws Marketeer en filmkenner maken...Nieuws [branded content] Zo raak je lezers...
- DesignNieuws Citroën 2CV rijdt zo Playmobil inNieuws Cameranu introduceert nieuwe...Nieuws ICS introduceert nieuwe huisstijl Weblog [column] Stilte op zijn Frans Weblog [column] De schreeuw om hulp van Van...Nieuws Dopper lanceert meest duurzame...
- Food en RetailNieuws [CBS] 'Aantal rokers aanzienlijk...Nieuws Nieuwe voorjaarscampagne Plus voor...Nieuws Koko van Kruidvat houdt van vaste...Nieuws Cannes Lions benoemt AB InBev tot...Nieuws Hamsters vieren 20 jaar bestaan Nieuws Only for Men lanceert nieuw logo OFM
- MediaNieuws Spotler Group neemt Wireless...Nieuws Metropole Orkest verblijdt ook op...Nieuws TV-reclamemarkt groeit naar 977...Nieuws Tinka: betalen met eerste DOOH...Weblog Column Top 5-TikTok-trends:...Nieuws SXSW 2023: Make real impact or go home
- Online MarketingNieuws Onderzoek: grote discrepantie B2B...Weblog [column] Digital Cleanup Day: 4...Nieuws Interpolis komt met vervolg op...Nieuws Salesforce lanceert Einstein GPTNieuws Rechtbank Amsterdam tikt Facebook op...Nieuws Notitieblok Nederlandse delegatie...
- SponsoringNieuws Muziekfestival DGTL vergroot focus...Nieuws Campagne KNVB en Mitsubishi Electric...Nieuws DP World Tour en Fortinet sponsor...Nieuws Athlon Nederland verlengt...Nieuws Straat Museum en ABN Amro werken aan...Nieuws BouwGarant: Gun je kind judo
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Sanquin en Kinepolis vragen horrorfans om hun bloed
- DOSSIER Stelling: 'Merken moeten activisme aan de politiek...
- DOSSIER Dille & Kamille: 'Wij zijn niet duurzaam, we zijn the...
- WFA start wereldwijd vervolgonderzoek naar diversiteit en...
- DOSSIER Lush: Groei in harmonie met de natuur
- Onderzoek merkempathie: eerlijk en praktisch scoren best
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune | Vacatures
Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day
- Toon alle events »