Multichannel 2016 schot in de roos
- Algemeen
- 25 apr 2016 @ 11:42
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- MarketingCongres
- 25 apr 2016 @ 11:42
- Redactie MarketingTribune
Dat multichannel een hot item is bij marketeers en andere communicatieprofessionals bleek wel op 20 en 21 april jl. toen duizenden belangstellenden hun weg vonden naar de Multichannel Conference 2016 in de DeFabrique in Utrecht. Het event stond in het teken van een volledig gepersonaliseerde, consistente customer journey over alle kanalen.
Het bood professionals in e-commerce, marketing en klantcontact, gratis (!) de mogelijkheid om de keuze te maken uit ruim 150 kennissessies in tien theaters. Deze video geeft een snel en mooi overzicht van twee boeiende dagen vol inspiratie en nieuwe inzichten.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Dozijn nieuwe trends volgens Lidewij Edelkoort
- Hema ziet grote kansen in retailmedia: 'We staan pas aan het...
- Shortlist SAN ABC Accenten 2024 bekend
- Vrije Academie opent Wunderkammer met Darwin, Sinke & Van...
- [onderzoek] Ipsos I&O: merk 'Van Oranje' wint aan waarde
- Max van Oosterhout eerste PIM Young-bestuurslid
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management