The North Face opent pop-up store in Dolemieten

  • Algemeen
  • 30 jul 2018 @ 15:56
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • InteractiePromotie

Outdoormerk The North Face bestaat meer dan vijftig jaar en om dat te vieren opent het een pop-up store op een hoogte van 2100 meter in het hart van de Dolemieten. De opening vormt de aftrap van het zogeheten Pinnacle Project. Verantwoordelijk bureau is First Day of Spring.

Het project betreft een eerbetoon aan 26 oktober 1996, toen de eerste outdoor-winkel op North Beach van San Francisco werd geopend. 'Een paar vriendelijke bikers bemanden de deur terwijl de aanwezigen uit hun dak gingen op de muziek van The Grateful Dead, die op een geïmproviseerd podium stond', zo is te lezen op de website van het merk. De nieuwe opening vormt de aftrap van Pinaccle Project, waarin The North Face rebelse geesten uitnodigt om zodoende nieuwe trends op het gebied van outdoor, mode, design en muziek te ontdekken en creëren.

Na het evenement in Italië zal het project dit najaar naar Berlijn en Manchester afreizen. Of Nederland ook wordt aangedaan is nog niet bekend, maar houd deze website in de gaten.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken