Chiel de Leeuw nieuwe marketingmanager Metropole Orkest

  • Algemeen
  • 6 nov 2019 @ 08:00
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Personalia

Chiel de Leeuw is met ingang van november de nieuwe marketingmanager van het Metropole Orkest.

De Leeuw heeft ruime ervaring in de media- en entertainmentbranche en tot voor kort was hij verantwoordelijk voor het marketing- en exploitatiebeleid van omroepvereniging BNNVara. Bij het Metropole Orkest wordt hij verantwoordelijk voor het marketing- en communicatiebeleid. Tevens zal hij zich bezig houden met het commerciële beleid en het ontwikkelen van nieuwe proposities. De Leeuw: ‘Ik vind het een enorme eer om voor het Metropole Orkest aan de slag te gaan. Al bijna 75 jaar heeft het orkest een toonaangevende positie binnen de lichte muziek in binnen- en buitenland en aan mij de mooie opdracht om, samen met het team, de marktpositie verder uit te bouwen en te verstevigen’.

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken