Kostenservice is 'de geen gedoe company'
- Algemeen
- 17 nov 2020 @ 09:28
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - PrintCampagnes
- 17 nov 2020 @ 09:28
- Lucas Boon
Kostenservice lanceert een nieuwe print-campagne genaamd 'De geen gedoe company'. Het bedrijf ontzorgt de consument en regelt ieder jaar automatisch een scherpe energiedeal zonder gedoe, zo luidt de belofte. De campagne is ontwikkeld door creatief bureau La Compagnie in Groningen.
Kostenservice (sinds 2009) helpt consumenten om over te stappen van energieleverancier. Geerth Boschma, oprichter van La Compagnie, zegt: 'De jonge onderneming kent een vliegende start; inmiddels laten meer dan 21.000 consumenten hun jaarlijkse energiedeal door Kostenservice regelen.'
De campagne wordt uitgerold in print en daarnaast online. Een tv-campagne moet later in het jaar het levenslicht zien.
Print-advertentie Kostenservice.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- ASN Bank kiest voor één krachtig merkbeeld
- Lego meest inspirerende onderneming van 2025
- Gut en The Valley reageren op Hertog Jan Leeuw
- Reframe presenteert DE&I-onderzoek binnen Nederlandse...
- Nieuwe Pride-campagne van KPN: eerbetoon aan generaties LGBTQIA+
- Bol en Tiny Miracles maken kunst tastbaar én sociaal met...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers