Kostenservice is 'de geen gedoe company'
- Algemeen
- 17 nov 2020 @ 09:28
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - PrintCampagnes
- 17 nov 2020 @ 09:28
- Lucas Boon
Kostenservice lanceert een nieuwe print-campagne genaamd 'De geen gedoe company'. Het bedrijf ontzorgt de consument en regelt ieder jaar automatisch een scherpe energiedeal zonder gedoe, zo luidt de belofte. De campagne is ontwikkeld door creatief bureau La Compagnie in Groningen.
Kostenservice (sinds 2009) helpt consumenten om over te stappen van energieleverancier. Geerth Boschma, oprichter van La Compagnie, zegt: 'De jonge onderneming kent een vliegende start; inmiddels laten meer dan 21.000 consumenten hun jaarlijkse energiedeal door Kostenservice regelen.'
De campagne wordt uitgerold in print en daarnaast online. Een tv-campagne moet later in het jaar het levenslicht zien.
Print-advertentie Kostenservice.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

