Kostenservice is 'de geen gedoe company'
- Algemeen
- 17 nov 2020 @ 09:28
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - PrintCampagnes
- 17 nov 2020 @ 09:28
- Lucas Boon
Kostenservice lanceert een nieuwe print-campagne genaamd 'De geen gedoe company'. Het bedrijf ontzorgt de consument en regelt ieder jaar automatisch een scherpe energiedeal zonder gedoe, zo luidt de belofte. De campagne is ontwikkeld door creatief bureau La Compagnie in Groningen.
Kostenservice (sinds 2009) helpt consumenten om over te stappen van energieleverancier. Geerth Boschma, oprichter van La Compagnie, zegt: 'De jonge onderneming kent een vliegende start; inmiddels laten meer dan 21.000 consumenten hun jaarlijkse energiedeal door Kostenservice regelen.'
De campagne wordt uitgerold in print en daarnaast online. Een tv-campagne moet later in het jaar het levenslicht zien.
Print-advertentie Kostenservice.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 230] Ivo Duits - founder Ivono
- Eerste 'unbottled' drankje zet nieuwe standaard voor...
- [column] De oogst van 30 jaar merkmanagement (deel 2 van 4)
- Podcastserie ‘The Next Tony’ trapt af met Marcel Belt
- Onderzoek: Merken zouden meer aandacht kunnen besteden aan het...
- VIA: ‘Bureaus moeten fundamenteel van koers veranderen’
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes