Koekkoek weg bij McDonald's
- Algemeen
- 14 nov 2022 @ 11:55
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Personalia
- 14 nov 2022 @ 11:55
- Peter van Woensel Kooy
Eunice Koekkoek stapt op bij McDonald’s Nederland na er twaalf jaar gewerkt te hebben. Ze bekleedde belangrijke communicatiefuncties op het hoofdkwartier.
Eunice Koekkoek is Head of Corporate Communications en woordvoerder bij McDonald's Netherlands. Met haar team speelde ze kordaat en origineel in op in Nederland levende issues. Zo lazen we recent op MarketingTribune 'McDonald's lanceert exclusieve vergulde sieradenlijn gemaakt van zwerfafval' en haakt de restaurantketen adequaat in op de plantbased food trend. Sympathie werd gewonnen door een Biebpas aan te bieden tijdens de Kinderboekenweek bij een Happy Meal. Indruk werd samen met bureaus TBWA\, OMD en DDB gemaakt door recent een Zilveren Effie te winnen op de Effies 2022.
Koekkoek werkte eerder bij onder meer KPN, Equens, Yacht en ECI in marketingcommunicatie functies. Ze voltooide de HEAO te Haarlem, deed diverse Nima- en post doc cursussen waaronder aan de Eurib en een recente masterclass aan de Universiteit van Amsterdam. Wat haar volgende stap zal zijn is nog niet bekend.
(PvWK)
Eunice Koekkoek
Zilveren Effie-winst j.l. 8 november 2022
Good Times in your pocket
Adverteerder: McDonald's Nederland
Bureau(s): TBWA\Neboko | Omnicom Media Group Nederland | DDB Unlimited
Categorie: Branded Customer Experience
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 230] Ivo Duits - founder Ivono
- [column] De oogst van 30 jaar merkmanagement (deel 2 van 4)
- Eerste 'unbottled' drankje zet nieuwe standaard voor...
- Podcastserie ‘The Next Tony’ trapt af met Marcel Belt
- Onderzoek: Merken zouden meer aandacht kunnen besteden aan het...
- VIA: ‘Bureaus moeten fundamenteel van koers veranderen’
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes