Koekkoek weg bij McDonald's

Koekkoek weg bij McDonald's
  • Algemeen
  • 14 nov 2022 @ 11:55
  • 10693 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • Personalia

Eunice Koekkoek stapt op bij McDonald’s Nederland na er twaalf jaar gewerkt te hebben. Ze bekleedde belangrijke communicatiefuncties op het hoofdkwartier.

Eunice Koekkoek is Head of Corporate Communications en woordvoerder bij McDonald's Netherlands. Met haar team speelde ze kordaat en origineel in op in Nederland levende issues. Zo lazen we recent op MarketingTribune 'McDonald's lanceert exclusieve vergulde sieradenlijn gemaakt van zwerfafval' en haakt de restaurantketen adequaat in op de plantbased food trend. Sympathie werd gewonnen door een Biebpas aan te bieden tijdens de Kinderboekenweek bij een Happy Meal. Indruk werd samen met bureaus TBWA\, OMD en DDB gemaakt door recent een Zilveren Effie te winnen op de Effies 2022.
Koekkoek werkte eerder bij onder meer KPN, Equens, Yacht en ECI in marketingcommunicatie functies. Ze voltooide de HEAO te Haarlem, deed diverse Nima- en post doc cursussen waaronder aan de Eurib en een recente masterclass aan de Universiteit van Amsterdam. Wat haar volgende stap zal zijn is nog niet bekend.
(PvWK)

Eunice Koekkoek

Zilveren Effie-winst j.l. 8 november 2022
Good Times in your pocket
Adverteerder: McDonald's Nederland
Bureau(s): TBWA\Neboko | Omnicom Media Group Nederland | DDB Unlimited
Categorie: Branded Customer Experience

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken