'Brands of the night' bij Lemon Scented Tea
.png)
- Algemeen
- 5 okt 2023 @ 11:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - BereikContentMerken
- 5 okt 2023 @ 11:00
- Peter van Woensel Kooy
In oktober staat Amsterdam volledig in het teken van het jaarlijkse Amsterdam Dance Event (ADE). Aanhakend organiseert creative agency Lemon Scented Tea het event 'Brands of the Night': de vierde editie van deze sessie, die plaatsvindt op 19 oktober 2023.
Keep it real
Dit jaar staat de sessie volledig in het teken van merkauthenticiteit in nightlife, cultuur en entertainment. Uit recent onderzoek blijkt dat merkauthenticiteit voor de meeste mensen een zeer belangrijke factor is bij het kiezen van een merk. Het gaat niet alleen om wat je als merk uitstraalt, maar ook om waar je als merk voor staat en hoe je echt waarde toevoegt aan je sponsorships en merkactivaties.
Kortom, hoe bouw je merkauthenticiteit op, en hoe versterk je dit door samenwerkingen op het gebied van cultuur, entertainment en nightlife?
De speaker line up
Een bijzondere line-up met sprekers van de meest invloedrijke merken gaat antwoorden geven op deze vragen. Met deze keer...:
- META: Femke Anna van Zanten - Group Director
- Philips: Nathalie Nijhuis-Lam - Head of Global Sponsorship
- Bacardi Benelux: Robin de Bruijn - Brand Director
- Pisang Ambon: Juliette Menne - Commercial Director & Jan Bosch - Creative Director Lemon Scented Tea
- Lemon Scented Tea: Gijsbregt Vijn - Managing Director & Founder
Een bijeenkomst van topmarketeers en business leaders
Het publiek bestaat uit topmarketeers, business en creative leaders. Gedurende het evenement transformeert het bureau in een bruisende plek waar het delen van kennis en netwerken centraal staan. Uiteraard kunnen een paar lekkere beats niet ontbreken en zal de sessie worden afgesloten met live DJ-sets en drinks!
Dit event wil je niet missen
Invite van Gijsbregt Vijn (Lemon): 'Ben jij een marketeer, business- of creative leader en wil je er graag bij zijn? Meld je dan aan via de volgende link: Lemon x ADE: Brands of the Night.'
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Dozijn nieuwe trends volgens Lidewij Edelkoort
- Hema ziet grote kansen in retailmedia: 'We staan pas aan het...
- Shortlist SAN ABC Accenten 2024 bekend
- Retailmedia: 'Stel de klantreis open voor adverteerders'
- Vrije Academie opent Wunderkammer met Darwin, Sinke & Van...
- [onderzoek] Ipsos I&O: merk 'Van Oranje' wint aan waarde
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management