Beurer zet warmtedekens centraal in TV-campagne

- Algemeen
- 3 nov 2023 @ 08:03
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 3 nov 2023 @ 08:03
- Michiel van Zaane
Beurer’s nieuwe elektrische deken staat centraal in de TV campagne van hey bedrijf, die op 1 november van start is gegaan.
In de commercial wordt de warmtedeken HD 75 Nordic Taupe in het zonnetje gezet. Femke Witjes, Marketing Manager van Beurer Benelux over de commercial: ‘Het doel van de campagne is om het merk Beurer verder te versterken en uit te breiden en om onze doelgroep een sterkere emotionele band mee te geven. Wat is er beter voor dit doel dan ons verwarmingsassortiment, dat intrinsiek verbonden is met onze meer dan 100-jarige bedrijfsgeschiedenis?’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Hema ziet grote kansen in retailmedia: 'We staan pas aan het...
- Retailmedia: 'Stel de klantreis open voor adverteerders'
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2024
- Shortlist SAN ABC Accenten 2024 bekend
- Creativiteit onder druk door zwakke inzichten
- Vrije Academie opent Wunderkammer met Darwin, Sinke & Van...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management