Beurer zet warmtedekens centraal in TV-campagne

Beurer zet warmtedekens centraal in TV-campagne
  • Algemeen
  • 3 nov 2023 @ 08:03
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Beurer’s nieuwe elektrische deken staat centraal in de TV campagne van hey bedrijf, die op 1 november van start is gegaan.

In de commercial wordt de warmtedeken HD 75 Nordic Taupe in het zonnetje gezet. Femke Witjes, Marketing Manager van Beurer Benelux over de commercial: ‘Het doel van de campagne is om het merk Beurer verder te versterken en uit te breiden en om onze doelgroep een sterkere emotionele band mee te geven. Wat is er beter voor dit doel dan ons verwarmingsassortiment, dat intrinsiek verbonden is met onze meer dan 100-jarige bedrijfsgeschiedenis?’



Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken