Pathé en Transavia bieden Pathé Thuis in de lucht

- Algemeen
- 14 nov 2023 @ 09:22
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 14 nov 2023 @ 09:22
- Michiel van Zaane
Pathé en Transavia bieden reizigers die dit najaar vertrekken en terugkeren vanaf Rotterdam The Hague Airport een door Pathé samengesteld filmaanbod op hun eigen device.
Gedurende de pilot kunnen de reizigers een speciaal samengesteld filmaanbod van Pathé Thuis bekijken via hun eigen device, zoals laptop, tablet of mobiele telefoon. Films zijn voor een bedrag van €2,99 te bekijken. De pilot richt zich op enkele vliegtuigen die dit najaar vertrekken en terugkeren vanaf Rotterdam The Hague Airport.
Jacques Hoendervangers, Algemeen Directeur Pathé: ‘We zijn verheugd om samen met Transavia deze bijzondere pilot te lanceren. Pathé en Transavia zijn beide merken die comfort en service hoog in het vaandel hebben staan. Bij Pathé geloven we in het bieden van ultieme filmervaringen, of dat nu in onze theaters is of thuis met Pathé Thuis. Met deze samenwerking zetten we een nieuwe stap om filmliefhebbers ook tijdens hun reis te laten genieten van de nieuwste films. We kijken ernaar uit om de reiservaring van Transavia klanten nog completer te maken en hen te voorzien van de beste films, waar ze zich ook bevinden.’
De pilot vindt plaats voor een periode van enkele maanden. Tijdens de pilotperiode wordt feedback van de reizigers verzameld om de service verder te optimaliseren. Op basis van de resultaten en de feedback van de reizigers wordt bepaald of deze innovatieve samenwerking een vervolg krijgt en uitgebreid wordt naar andere vluchten en bestemmingen. Het concept is ontwikkeld door Customer Experience Studio RuigCX en wordt technisch uitgevoerd door Inflight Entertainment Systems Airfi.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [onderzoek] Nederlander verkiest dierentuin boven pretpark
- Kantar voorspelt 10 marketingtrends voor 2024
- Talpa Network en Beekse Bergen creëren ‘Light Safari’
- [onderzoek] Ruime helft Nederlandse bedrijven stelt sales...
- [column] Merken moeten streven naar good growth
- Eindejaarscampagne Artsen zonder Grenzen: schenk een noodpakket
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 26jan 2024
Deadline inschrijven Shopping Awards
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala