Onlinemarketingbureau Happy Idiots groeit fors
- B2b
- 14 okt 2015 @ 15:15
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - MarketingZoekmachineAffiliate
- 14 okt 2015 @ 15:15
- Redactie B2B
Happy Idiots, een onlinemarketingbureau in Eindhoven, heeft over een periode van vier jaar (2011 – 2014) een procentuele omzetgroei van 318 procent gerealiseerd. In dezelfde periode is het bedrijf gegroeid van zes naar bijna dertig medewerkers. Sinds 2011 werkt het bureau voor klanten als TopVintage, Men at Work, MSD en Warchild. De 318 procent omzetgroei is goed voor de 31e plek in de Deloitte Technology Fast 50 van 2015.
Van affiliate marketing tot zoekmachineoptimalisatie, en van Facebook-adverteren tot retargeting: de in 2005 door Bart Eichhorn (26) opgerichte start-up is gek van onlineeffect. Jonge, gedreven mensen die opgegroeid zijn in het internettijdperk, nemen klanten aan de hand bij hun werk. Eichhorn: ‘Stap voor stap nemen ze hen mee in wat ze doen, altijd gericht op onlineresultaat.
Voortrekkersrol
‘De omzetgroei en de plek in de Deloitte Technology Fast 50 tonen aan dat we op de goede weg zijn. Ik zie dat als een absoluut compliment voor ons team, ons werk en onze aanpak. Wij zijn een jong team dat kan scoren op inhoud, en waar plezier hand in hand gaat met sterke groei. Op het gebied van internetmarketing hebben we een zekere voortrekkersrol kunnen creëren. Om ons heen in Eindhoven vestigen zich steeds meer bedrijven in onze sector, en er is ruimte voor ontwikkeling. We laten steeds meer nationaal en internationaal opererende bedrijven en mkb’ers in de regio kennismaken met de potentie van onlinemarketing. Ze zien dan dat elke euro die ze online via ons besteden, een positief effect heeft op hun omzet”, zegt Eichhorn, directeur van Happy Idiots.
De volledige Deloitte Technology Fast 50-lijst staat hier.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
- Happy Idiots
- online
- zoekmachine marketing
- Deloitte Technology Fast 50-lijst
- affiliate marketing
- omzetgroei
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing