Weight Watchers lanceert zomercampagne

Weight Watchers lanceert zomercampagne
  • B2b
  • 2 jul 2018 @ 09:36
  • 8688 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Campagnes

Dieetprogramma Weight Watchers kondigt de lancering aan van een wereldwijde zomermarketing-campagne die focust op de leefbaarheid van een zogenaamd WW Flex-programma.

De campagne moet aantonen hoe je tijdens de zomer kan genieten van eten en afspreken met vrienden en famiel, terwijl je nog steeds gezonde gewoonten blijft ontwikkelen.

De campagne maakt deel uit van Weight Watchers' 'Summer of Impact' en houdt meteen twee primeurs in voor het merk: het is de eerste keer dat Weight Watchers een wereldwijde marketingcampagne opzet die aangestuurd wordt door één centraal idee en die op dezelfde manier in alle markten wordt uitgerold. Daarbij is het voor het eerst dat het bedrijf een marketingcampagne in de zomer lanceert.

Corinne Pollier, president of international bij Weight Watchers, laat weten: 'In het verleden hebben we altijd gefocust op de winter omdat we weten dat mensen aan de start van het nieuwe jaar gemotiveerd zijn om zich een gezonde levensstijl aan te meten. Maar we weten dat mensen het hele jaar door gezond door het leven willen gaan. In dit kader kunnen wij een sterke partner zijn omdat de leefbaarheid van ons nieuwe WW Flex-programma het eenvoudiger maakt om een gezonde levensstijl aan te nemen.'

Ga voor meer informatie naar de website.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken