6 digital marketingtalenten behalen certificaat Schaal+
- B2b
- 15 apr 2019 @ 10:12
- 8199 x gelezen
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Educatie
- 15 apr 2019 @ 10:12
- 8199 x gelezen
- Sjaak Hoogkamer
Deze maand ronden 6 digital marketingtalenten het digital marketing traineeship van Schaal+ af. In 1,5 jaar tijd hebben zij bijgedragen aan de marketingactiviteiten van verschillende opdrachtgevers.
Bovendien volgden zij het intensieve kennisprogramma als onderdeel van het traineeship. Hiermee hebben de talenten nu een stevige basis in digital marketing, zowel in werkervaring als in inhoudelijke en actuele vakkennis.
Opdrachtgevers
Naji, Amy, Esmée, Inge, Julia en Celine versterkten de digital marketingteams van uiteenlopende opdrachtgevers, zoals ABN AMRO, Diakonessenhuis, NUON, Centraal Beheer, Dept en NBD Biblion. De talenten hebben aanzienlijk verschil kunnen maken met hun frisse blik en actuele kennis. Inge bijvoorbeeld heeft gewerkt aan het ontwikkelen van een datastrategie en het visualiseren van data (dashboarding) om meer factbased communicatie te bedrijven en was Celine projectleider voor de nieuwe website en nauw betrokken bij het ontwikkelen van de social mediastrategie.
Rik de Boer, directeur Schaal+: ‘Met hun onbevangenheid en frisse blik in combinatie met de nieuwste kennis op marketinggebied komen SCHAAL+ talenten echt iets brengen. Opdrachtgevers verbazen zich nog regelmatig over het niveau van projecten waarop de talenten inzetbaar zijn. Ze komen echt wat brengen en output realiseren.’
Thuiswinkel e-Academy certificaat
Chainday vormt traditiegetrouw de afronding van het traineeship: een dag waarop alle digital marketingtalenten samenkomen en zich een dag buigen over digital marketingvraagstukken van deelnemende organisaties. De zes talenten stonden afgelopen vrijdag tijdens chainday voor het laatst op het podium en namen het Thuiswinkel e-Academy certificaat voor deelname aan het SCHAAL+ traineeship in ontvangst.
Passie
De talenten hebben zich gedurende het digital traineeship gespecialiseerd in diverse onderwerpen binnen digital marketing en gaan nu ieder een eigen weg op de arbeidsmarkt. Twee van de talenten zijn inmiddels in vaste dienst getreden bij hun opdrachtgever Centraal Beheer en ABN AMRO. Anderen geven een vervolg aan hun carrière als freelancer of breed inzetbare marketeer en weten goed waar hun passie voor de toekomst ligt.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- BvA groeit door en benoemt 3 nieuwe... 19-05-2022
- Inzendingen Customer Data Award 2022... 12-05-2022
- PR- en communicatiebureaus ruim... 05-05-2022
- Arjan van Hartesveldt van Team ITG:... 05-05-2022
- 'B2B-marketing is niet een professie... 03-05-2022
- Finalist SAN Next Merkenbouwer... 02-05-2022
MarketingTribune Events
- 7jun 2022
Shopping Awards
- 16jun 2022
NIMA Marketing Day
- 28sep 2022
CustomerFirst Congres
- 6okt 2022
Grand Prix Content Marketing
- 13okt 2022
Shopping Today
- 8nov 2022
Social Service Congres