6 digital marketingtalenten behalen certificaat Schaal+

6 digital marketingtalenten behalen certificaat Schaal+
  • B2b
  • 15 apr 2019 @ 10:12
  • 7703 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Educatie

Deze maand ronden 6 digital marketingtalenten het digital marketing traineeship van Schaal+ af. In 1,5 jaar tijd hebben zij bijgedragen aan de marketingactiviteiten van verschillende opdrachtgevers.

Bovendien volgden zij het intensieve kennisprogramma als onderdeel van het traineeship. Hiermee hebben de talenten nu een stevige basis in digital marketing, zowel in werkervaring als in inhoudelijke en actuele vakkennis.

Opdrachtgevers

Naji, Amy, Esmée, Inge, Julia en Celine versterkten de digital marketingteams van uiteenlopende opdrachtgevers, zoals ABN AMRO, Diakonessenhuis, NUON, Centraal Beheer, Dept en NBD Biblion. De talenten hebben aanzienlijk verschil kunnen maken met hun frisse blik en actuele kennis. Inge bijvoorbeeld heeft gewerkt aan het ontwikkelen van een datastrategie en het visualiseren van data (dashboarding) om meer factbased communicatie te bedrijven en was Celine projectleider voor de nieuwe website en nauw betrokken bij het ontwikkelen van de social mediastrategie.

Rik de Boer, directeur Schaal+: ‘Met hun onbevangenheid en frisse blik in combinatie met de nieuwste kennis op marketinggebied komen SCHAAL+ talenten echt iets brengen. Opdrachtgevers verbazen zich nog regelmatig over het niveau van projecten waarop de talenten inzetbaar zijn. Ze komen echt wat brengen en output realiseren.’

Thuiswinkel e-Academy certificaat

Chainday vormt traditiegetrouw de afronding van het traineeship: een dag waarop alle digital marketingtalenten samenkomen en zich een dag buigen over digital marketingvraagstukken van deelnemende organisaties. De zes talenten stonden afgelopen vrijdag tijdens chainday voor het laatst op het podium en namen het Thuiswinkel e-Academy certificaat voor deelname aan het SCHAAL+ traineeship in ontvangst.

Passie

De talenten hebben zich gedurende het digital traineeship gespecialiseerd in diverse onderwerpen binnen digital marketing en gaan nu ieder een eigen weg op de arbeidsmarkt. Twee van de talenten zijn inmiddels in vaste dienst getreden bij hun opdrachtgever Centraal Beheer en ABN AMRO. Anderen geven een vervolg aan hun carrière als freelancer of breed inzetbare marketeer en weten goed waar hun passie voor de toekomst ligt.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken