6 digital marketingtalenten behalen certificaat Schaal+
- B2b
- 15 apr 2019 @ 10:12
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Educatie
- 15 apr 2019 @ 10:12
- Sjaak Hoogkamer
Deze maand ronden 6 digital marketingtalenten het digital marketing traineeship van Schaal+ af. In 1,5 jaar tijd hebben zij bijgedragen aan de marketingactiviteiten van verschillende opdrachtgevers.
Bovendien volgden zij het intensieve kennisprogramma als onderdeel van het traineeship. Hiermee hebben de talenten nu een stevige basis in digital marketing, zowel in werkervaring als in inhoudelijke en actuele vakkennis.
Opdrachtgevers
Naji, Amy, Esmée, Inge, Julia en Celine versterkten de digital marketingteams van uiteenlopende opdrachtgevers, zoals ABN AMRO, Diakonessenhuis, NUON, Centraal Beheer, Dept en NBD Biblion. De talenten hebben aanzienlijk verschil kunnen maken met hun frisse blik en actuele kennis. Inge bijvoorbeeld heeft gewerkt aan het ontwikkelen van een datastrategie en het visualiseren van data (dashboarding) om meer factbased communicatie te bedrijven en was Celine projectleider voor de nieuwe website en nauw betrokken bij het ontwikkelen van de social mediastrategie.
Rik de Boer, directeur Schaal+: ‘Met hun onbevangenheid en frisse blik in combinatie met de nieuwste kennis op marketinggebied komen SCHAAL+ talenten echt iets brengen. Opdrachtgevers verbazen zich nog regelmatig over het niveau van projecten waarop de talenten inzetbaar zijn. Ze komen echt wat brengen en output realiseren.’
Thuiswinkel e-Academy certificaat
Chainday vormt traditiegetrouw de afronding van het traineeship: een dag waarop alle digital marketingtalenten samenkomen en zich een dag buigen over digital marketingvraagstukken van deelnemende organisaties. De zes talenten stonden afgelopen vrijdag tijdens chainday voor het laatst op het podium en namen het Thuiswinkel e-Academy certificaat voor deelname aan het SCHAAL+ traineeship in ontvangst.
Passie
De talenten hebben zich gedurende het digital traineeship gespecialiseerd in diverse onderwerpen binnen digital marketing en gaan nu ieder een eigen weg op de arbeidsmarkt. Twee van de talenten zijn inmiddels in vaste dienst getreden bij hun opdrachtgever Centraal Beheer en ABN AMRO. Anderen geven een vervolg aan hun carrière als freelancer of breed inzetbare marketeer en weten goed waar hun passie voor de toekomst ligt.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Marketingtransfers week 26, 202504-07-2025
- Centraal Beheer: werkdruk zet... 03-07-2025
- Dotdotdash opent Europese hub in... 30-06-2025
- Mediahuis E-commerce behaalt... 29-06-2025
- PXR verkoopt advertentieruimte voor... 27-06-2025
- Marketingtransfers week 25, 202527-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers