Engagement Factory presenteert nieuwe merkidentiteit

  • B2b
  • 6 aug 2019 @ 10:30
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • ZakelijkStrategie

Marketingadviesbureau Engagement Factory wil zich herpositioneren met een nieuwe merkidentiteit. Het bureau belooft een nieuwe 'look-and-feel' en tone of voice.

De nieuwe merkidentiteit is door een team van designers bij Engagement Factory in-house ontwikkeld. Ook presenteert het bedrijf een uitbreiding van de beschikbare talen waarin het communiceert.

De directie van Engagement Factory startte het proces voor de creatie van de nieuwe merkstrategie door met klanten te praten en interactieve wokshopsessies te houden met personeel en partners uit verschillende disciplines binnen het bedrijf. Op basis van de feedback uit deze sessies werden de belangrijkste onderscheidende factoren gedefinieerd en werd richting gegeven aan de nieuw te ontwikkelen merkstrategie.

Jos Caelers, directeur van Engagement Factory, laat weten: 'Op dit punt in het zesjarig bestaan van Engagement Factory bestond er behoefte aan het formuleren van een uniforme merkpropositie en strategie - een die voortkomt uit onze geschiedenis maar ook geschikt is voor de toekomstvisie van het bedrijf. er is veel werk verzet om een beter begrip te krijgen van wat ons creatieve en strategische aanbod voor klanten, teamleden en partners betekent. Dit heeft geresulteerd in een sterke strategie en positionering, waar het hele team bij betrokken is geweest.'

Ga voor meer informatie naar de website.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken