NIMA Marketing Day: eenmalig NIMA Marketing Week

NIMA Marketing Day: eenmalig NIMA Marketing Week
  • B2b
  • 1 jul 2020 @ 08:00
  • 25552 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Evenement

Organisatiepartners NIMA, BBP Media/MarketingTribune en locatiepartner DeFabrique organiseren in september het jaarlijkse marketing-event: De NIMA Marketing Day. Wel in een aangepast, uiteraard coronaproof, concept: de Marketing Week.

De NMW vindt plaats op dinsdag 1, woensdag 2, en donderdag 3 september 2020, op locatie bij DeFabrique in Utrecht en online. Bezoekers kiezen zelf voor een dagdeel naar keuze om live sessies bij te wonen en vakgenoten te ontmoeten. Zoals gebruikelijk mogen NIMA Members (vanaf Gold Membership en Business Members) het event kosteloos bezoeken, mits ze zich uiteraard bijtijds registreren voor één van de dagdelen.

De NIMA Marketing Day is dit jaar een Marketing Week met online en live sessies op 1, 2 en 3 september 2020

De bijna tachtig sprekers op het event delen ervaring, insights, kennis en ontwikkeling uit de praktijk van het marketingvak. Naast marketeers uit grote en kleine organisaties, zullen docenten uit het NIMA-classesprogramma en vakspecialisten uit alle geledingen van het vak hun opwachting maken.

Registratie verloopt via nimamarketingday.nl en bezoekers kunnen zelf aangeven in welk dagdeel ze sessies willen bijwonen.

Dit jaar schenken de organisatoren uiteraard extra aandacht aan de veiligheid van bezoekers en de medewerkers. Door spreiding over meerdere dagdelen en zes ruime zalen maakt de organisatie het mogelijk om met beperkt aantal mensen tegelijk aanwezig te zijn, en stelt ze bezoekers in de gelegenheid om presentaties live bij te wonen. Verder krijg je als bezoeker de mogelijkheid om een groot aantal sessies online bij te wonen via de livestream. De presentaties kun je ook bekijken op een moment dat het uitkomt.

We weten nog niet wát het najaar gaat brengen, maar wel dat marketing onmisbaar is, dus mis je marketingupdate niet

NIMA-directeur Kirsten Andres: ‘Hopelijk vinden nieuwe en vaste bezoekers het, net als alle sprekers, partners, vrijwilligers én Team NIMA mooi en waardevol om juist nú samen marketingkennis, ervaring en inspiratie op te doen en te delen. We weten nog niet wát het najaar gaat brengen, maar wel dat marketing onmisbaar is, dus mis je marketingupdate niet. Bepaal zelf wie je bezoekt en bestel je ticket. We hopen je op deze manier met de Nima Marketing Week toch - live of online - een goede start te geven na die welverdiende vakantie.’

Marketingvak in de breedte

De NIMA Marketing Day 2020 stond oorspronkelijk gepland op 18 juni jl., maar kon vanwege de corona uitbraak niet op die datum plaatsvinden. Bij de voorgaande drie edities liep het aantal geregistreerde deelnemers op tot de maximumcapaciteit van bijna 2000 bezoekers in 2019. De dag kenmerkt zich door aandacht voor de breedte van het marketingvak en – functie en de aanwezigheid van veel sprekers die vanuit de marketingpraktijk van hun organisatie kennis en ervaring delen. Het programma is samengesteld in overleg met de NMD Adviesraad. De NIMA Marketing Day wordt georganiseerd door marketingberoepsvereniging NIMA, de redactie en het uitgeefteam van vakblad MarketingTribune.

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken