[NMW] Dorkas Koenen: 'Ik geloof in de waarde van face to face-contact'
- B2b
- 28 aug 2020 @ 11:22
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Evenement
- 28 aug 2020 @ 11:22
- Lucas Boon
Dorkas Koenen, chief marketing officer van Rabobank, deelt tijdens Nima Marketing Week zijn visie op hoe marketing gepositioneerd kan worden als integrale bedrijfsfunctie. Ook kijkt hij uit naar de talk van Caroline van Turennout. ‘Knap hoe zij van Zeeman een opvallend retail-merk heeft gemaakt.’
Nima Marketing Week vindt plaats van 1 t/m 3 september in DeFabrique te Utrecht. Ga hier naartoe voor meer informatie en tickets. Dorkas Koenen spreekt op dinsdag 1 september om 13:30 uur in de Copraloods.
Wat is het laatste nieuws bij Rabobank?
Dat we voor Particulieren een mooie digitale hypotheekadviesdienst hebben gelanceerd: Rabo Samen Online.
Voor welke marketinguitdaging staat Rabobank op dit moment?
Ons karakter als coöperatieve bank de komende jaren een prominentere rol laten spelen in de marketingactiviteiten.
Nima Marketing Week vindt dit jaar zowel live als online plaats. Wat vind je van deze opzet?
Ik geloof in de waarde van face to face bij dit soort bijeenkomsten, zeker in een tijd waarin alles snel digitaliseert. Gegeven de omstandigheden is deze opzet voor Nima Marketing Week natuurlijk prima.
Waarom doen bezoekers er verstandig aan naar jouw talk te komen?
Als ze een visie willen horen op hoe marketing gepositioneerd kan worden als integrale bedrijfsfunctie, met impact op alle aspecten van het commerciële portfolio van een organisatie als de Rabobank.
Welke andere talk zou je willen aanbevelen en waarom?
Van Caroline van Turennout. Bijzonder knap hoe zij van Zeeman echt een opvallend retail-merk heeft gemaakt met relatief weinig middelen. Dat laatste maakt het bijzonder.
Hoelang blijf je op de borrel na afloop hangen?
Dat ligt aan het gezelschap...
Foto door Zuiverbeeld.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Bidfood introduceert eigen commerce media netwerk
- De marketingtransfers van week 17, 2025
- LinkedIn lanceert BrandLink voor gerichte B2B-advertenties
- Spotler neemt Lets Get Digital over
- Stef de Reeder van ABN Amro: 'Marketing is veel meer dan...
- Wing Cheung op Nima Marketing Day: 'Van onenightstand...
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 18,... 09-05-2025
- Nima Marketing Day: 'De haven van... 06-05-2025
- Nederlandse bedrijven bouwen samen... 06-05-2025
- De marketingtransfers van week 17,... 02-05-2025
- Bidfood introduceert eigen commerce... 01-05-2025
- LinkedIn lanceert BrandLink voor... 01-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management