Janske Michiels (Upstairs Traprenovatie): 'Mijn expertise is tv en dan zoek ik voornamelijk de crossmediale samenwerking op'
- B2b
- 7 apr 2022 @ 09:00
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Interview
- 7 apr 2022 @ 09:00
- Nanny Kuilboer
Janske Michiels is Marketing Manager bij Upstairs Traprenovatie. In haar presentatie tijdens Nima Marketing Day 2022 in DeFabrique in Utrecht legt zij uit wat de kracht van tv is en dan met name de crossmediale samenwerking met vtwonen: ‘Ik neem de bezoeker mee in de resultaten van de afgelopen jaren en laat vooral inzien hoe je iets meetbaar kunt maken.’
LOVE MY JOB
‘Ik ben van mening dat je enkel kunt doen wat je leuk vindt, als je daar passie voor hebt. Nou die passie voor marketing heb ik! Ik ben een dromer, durver maar ook zeker een doener! Mijn expertise is tv en dan zoek ik voornamelijk de crossmediale samenwerking op. De effectiviteit meten van een campagne is een uitdaging, maar ik maak het meetbaar!’
HART EN NIEREN
‘Ik wil mensen enthousiasmeren over mijn passie voor het vak marketing. Ik ben een marketeer in hart en nieren.’
TELEVISIE
Dat tv echt een krachtig medium is en dat je veel op tv kunt doormeten met behulp van Analytics/CRM-systeem.
CORONAJAREN
‘Wij begeven ons in de woonbranche en dat was in coronatijd bij uitstek dé branche waar de consument geld aan uitgaf. In dat opzicht zijn wij de coronajaren dus heel goed doorgekomen 😊.
RENOVEREN
‘Wij renoveren bestaande trappen door middel van overzettreden. Binnen één dag ziet je trap er wel heel stijlvol uit zonder hak- of breekwerk.’
MILLENNIALS
De groep millenials (20+) komt eraan. Hoe kun je die groep goed bedienen? Deze groep zit veel meer op ontzorgen en gemak, maar minder op investeren in woningen. Zij willen zich vooral vrij voelen.
DOEN
Waar een wil is een weg. Door te dromen, te durven, maar ook zeker te doen kom je een heel eind.
Hét marketingfestival voor en door marketeers
Op donderdag 16 juni 2022 staan marketeers in de hoofdrol. Topsprekers delen hun eigen verhalen over marketinguitdagingen, die soms geweldig uitpakten en soms wat minder, maar waar je altijd iets van opsteekt. DeFabrique in Utrecht fungeert wederom als ‘festivalterrein’ voor Nima Marketing Day. Koop nu je kaartje!
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Merken bouwen is mensenwerk (en veel geduld hebben)
- Michiel Verstraten: LinkedIn Marketing is succesvol recept...
- JIC BRO lanceert buitenreclame bereiksonderzoek ‘BRO Next’
- [column] SXSW2024: waarachtig of waar-achtig?
- Global plaatst DOOH op 9 nieuwe NS-stations
- Column Groeien om te overleven, maar hoe?
Laatste Nieuws
- Global plaatst DOOH op 9 nieuwe... 28-03-2024
- Michiel Verstraten: LinkedIn... 21-03-2024
- JIC BRO lanceert buitenreclame... 21-03-2024
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing