Global plaatst DOOH op 9 nieuwe NS-stations
- B2b
- 28 mrt 2024 @ 10:51
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Geen tag
- 28 mrt 2024 @ 10:51
- Redactie MarketingTribune
Global Media & Entertainment heeft in het eerste kwartaal van 2024 ruim 50 digitale schermen toegevoegd aan 9 nieuwe treinstations.
Met de nieuwe schermen komt het totale digitale NS-netwerk van Global uit op ruim 470 digitale schermen verdeeld over 36 drukbezochte stations. De nieuwe stations die zijn toegevoegd zijn Zandvoort, Rotterdam Blaak, Ede-Wageningen, Groningen Europark, Delft Centraal Station, Amsterdam Lelylaan, Enschede, Leeuwarden en Den Haag Holland Spoor.
Met gemiddeld 1,1 miljoen reizigers per dag bereikt NS diverse doelgroepen, zoals forenzen en studenten maar ook shoppers en cultuursnuivers. Door het toevoegen van de nieuwe locaties aan het portfolio is het eenvoduig om deze doelgroepen te bereiken.
‘Onderzoek toont aan dat de frequente treinreizigers (13+ jaar) vaak lichte televisiekijkers zijn. Bovendien is 65% van hen 34 jaar of jonger. We zagen het afgelopen jaar al dat adverteerders in grote getalen het NS-netwerk inzetten, om die specifieke doelgroepen te bereiken of voor bredere bereiksdoelstellingen. Het NS-netwerk biedt een slimme oplossing, zowel als aanvulling op andere mediakanalen als stand-alone’ aldus Guy Grimmelt, Marketing & Sales Director bij Global.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- 31 kanshebbers voor een Effie Award... 12-09-2024
- ‘Wij blijven de goedkoopste!’ beste... 10-09-2024
- De marketingtransfers van week 36,... 06-09-2024
- Rob Benjamens benoemd tot Via Legend04-09-2024
- Biggie nieuwe corporate member van... 02-09-2024
- Sunny Cars: We verhuren auto maar... 30-08-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing