Etcetera maakt campagne voor Reaal met Freek Vonk. En zijn moeder
- Bureaus
- 11 sep 2017 @ 14:57
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 11 sep 2017 @ 14:57
- Redactie Bureaus
Freek Vonk speelt een rol in de nieuwe reeks commercials van verzekeraar Reaal. De belangrijkste rol in is echter niet weggelegd voor de televisiebioloog maar voor zijn moeder.
Zonder haar is Freek nergens. Zij zorgt er achter de schermen voor dat alles Lekker geregeld is en alles weer op zijn pootjes terecht komt.
Jeroen de Graaf, directeur merk & communicatie van Vivat: ‘Iedereen kent in zijn omgeving wel zo'n type die alles regelt op de achtergrond en altijd voor iedereen klaar staat als het een keer tegenzit. De regelaar die vrijwel ongemerkt zorgt dat alles vlekkeloos verloopt, zodat anderen onbezorgd hun eigen leven kunnen leiden. Reaal is van mening dat verzekeren geen moeite mag kosten, zowel bij afsluiten als bij schade. Daarvoor wil Reaal deze regelaars ondersteuen, zodat die ook een keertje kunnen zeggen: Lekker geregeld!.’
In de eerste commercial zien we Saskia Vonk, gespeeld door een actrice, die Freek al van jongs af aan helpt om van zijn obsessie voor gevaarlijke dieren zijn beroep te maken.
Credits
Bureau: Etcetera | CCO: Ben Imhoff | Creatie: Raymond van Schaik, Maarten Remmers | Strategie: Job Koopman | Agency Producer: Marieke Prette | Business | Director: Danny van de Wetering | Regie: Sven Super (In Case Of Fire) Producer: Arjan Oosterveer | Special Effects&Sound: PostOffice | Studio Freek: Freek Vonk, Jochem Manus v/d Jagt, Rosalie Stone, Sesanne Leeuwenburg
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2023 bekend
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op jongere doelgroep
- De marketingtransfers van week 17, 2024
- NS laat reizigers aan het woord in nieuwe merkcampagne
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag doneert aan daklozen
Laatste Nieuws
- Ideapreneurs aan de slag voor Gift a... 03-05-2024
- Polaroid roept Gen Z op het ‘echte... 03-05-2024
- De marketingtransfers van week 18,... 03-05-2024
- CBR kiest Partout Digital voor... 03-05-2024
- [longread] Monnikenwerk 'Dutch Ad... 03-05-2024
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt... 03-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing