The Others introduceert vernieuwde VVV Cadeaukaart

The Others introduceert vernieuwde VVV Cadeaukaart
  • Bureaus
  • 1 nov 2017 @ 10:12
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Online betalenWinkelenCommercialsCampagnes

Na 42 jaar wordt de papieren VVV-cadeaubon vervangen door een plastic kaart die met een zelf te kiezen bedrag te laden is en ook online kan worden ingewisseld. De vernieuwde VVV Cadeaukaart biedt van alle cadeaubonnen in Nederland het grootste cadeau-aanbod in winkels én webshops. VVV Cadeaukaart heeft The Others Creativity geselecteerd om deze kaart te voorzien van een nieuwe identiteit en campagne.

Deze nieuwe identiteit is geïmplementeerd in een herintroductie-campagne met korte commercials waarin ‘Geven is leuker dan krijgen’ centraal staat. Vanaf 1 november is de vernieuwde VVV Cadeaukaart overal te verkrijgen en in te wisselen. Dan zal  de campagne ook zichtbaar zijn op televisie, radio, online, OOH en instore. Daarnaast is er ook een B2B-campagne opgezet.

Credits 

Klant: VVV Cadeaukaart | Bureau: The Others Creativity | Concept en uitwerking: Chris Visser, Gazi Duran, Carine Davelaar, Ilona Bockmeulen, Lion Versloot | In-house production:  The Others Productions, Britt van de Vlag | Positionering: Business Openers, Marc van Eck | Productiemaatschappij:  Redrum | Mediabureau: Abovo Media |  Fotografie: Patrick Ouwekerk | Verantwoordelijk bij klant: Raymond Smits van Waesberghe, Kees van Wijk, Erwin de Zeeuw, Pieter-Jan van Es, Wiljan Budding, Derk Tiggelhoven



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken