Lotto winnaars blijven 'gewoon zichzelf'
- Bureaus
- 6 jul 2018 @ 15:19
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - TelevisieOnlineCampagnesRadio
- 6 jul 2018 @ 15:19
- Redactie Online
Het idee Laat je lot niet liggen van Selmore krijgt deze zomer een vervolg met een geïntegreerde campagne voor Lotto waarin het appelleert aan het gevoel van winnaars die ‘gewoon zichzelf blijven’. De actie wordt aangejaagd op tv, radio, OOH en online.
In de film zien we een ouder echtpaar dat de Lotto heeft gewonnen, maar nog steeds met hun vertrouwde campertje door Frankrijk trekt. Niels Westra, Creative Partner Selmore: ‘Als je al je hele leven graag kampeert in Frankrijk dan verandert dat niet per se als je plotseling een paar miljoen op de bank hebt staan. Al kun je natuurlijk wel iets moois doen met dat geld. Daar gaat deze film over.’
De film is bedacht door Selmore en samen gemaakt met onder andere regisseur Ismael Ten Heuvel van Pink Rabbit. De muziek 'En rêve on se voit' is speciaal voor de film gecomponeerd door Merlijn Snitker. Het nummer is inmiddels ook te beluisteren op Spotify.
Parallel aan de merkfilm loopt de speciale zomeractie van Lotto waarbij je elke werkdag kans maakt op 5.000 euro vakantiegeld.
‘Deze actie is toegankelijk voor heel Nederland of je nu Lotto speelt of niet. We gaan in alle middelen die we tot onze beschikking hebben iedereen uitnodigen om mee te doen. Een sympathieke actie’, aldus Michael Kastelijns, marketingmanager Lotto.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
- Pink Rabbit
- Michael Kastelijns
- Niels Westra
- Lotto
- Merlijn Snitker
- Selmore
- Laat je lot niet liggen
- Ismael ten Heuvel
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tumult rond nieuwe Jaguar-campagne
- Eindejaarscampagne Nationale Postcode Loterij: zingende...
- Sport for Good Team Challenge voor meer employee engagement
- Women Inc. lanceert vervolgcampagne op Bloed, Zweet en Tranen
- Bewustwordingscampagne moet begrip kweken voor post-covid
- [mediabazen] MAGNA GLOBAL: Aschwin de Bruijn
Laatste Nieuws
- Shortlist Gouden Zaag 2024 bekend02-12-2024
- ONVZ lanceert nieuwe merkcampagne 02-12-2024
- Aidsfonds lanceert de... 29-11-2024
- SZW geeft duidelijkheid over pensioen28-11-2024
- [mediabazen] MAGNA GLOBAL: Aschwin... 26-11-2024
- Tumult rond nieuwe Jaguar-campagne25-11-2024