Lotto winnaars blijven 'gewoon zichzelf'
- Bureaus
- 6 jul 2018 @ 15:19
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - TelevisieOnlineCampagnesRadio
- 6 jul 2018 @ 15:19
- Redactie Online
Het idee Laat je lot niet liggen van Selmore krijgt deze zomer een vervolg met een geïntegreerde campagne voor Lotto waarin het appelleert aan het gevoel van winnaars die ‘gewoon zichzelf blijven’. De actie wordt aangejaagd op tv, radio, OOH en online.
In de film zien we een ouder echtpaar dat de Lotto heeft gewonnen, maar nog steeds met hun vertrouwde campertje door Frankrijk trekt. Niels Westra, Creative Partner Selmore: ‘Als je al je hele leven graag kampeert in Frankrijk dan verandert dat niet per se als je plotseling een paar miljoen op de bank hebt staan. Al kun je natuurlijk wel iets moois doen met dat geld. Daar gaat deze film over.’
De film is bedacht door Selmore en samen gemaakt met onder andere regisseur Ismael Ten Heuvel van Pink Rabbit. De muziek 'En rêve on se voit' is speciaal voor de film gecomponeerd door Merlijn Snitker. Het nummer is inmiddels ook te beluisteren op Spotify.
Parallel aan de merkfilm loopt de speciale zomeractie van Lotto waarbij je elke werkdag kans maakt op 5.000 euro vakantiegeld.
‘Deze actie is toegankelijk voor heel Nederland of je nu Lotto speelt of niet. We gaan in alle middelen die we tot onze beschikking hebben iedereen uitnodigen om mee te doen. Een sympathieke actie’, aldus Michael Kastelijns, marketingmanager Lotto.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
- Laat je lot niet liggen
- Ismael ten Heuvel
- Lotto
- Pink Rabbit
- Michael Kastelijns
- Niels Westra
- Merlijn Snitker
- Selmore
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Big Mac saus nu los te koop in fles06-05-2025
- Douwe Egberts kiest voor bureau... 06-05-2025
- ‘Tijd voor Defensie’ toont flexibele... 06-05-2025
- Ace en We Fashion lanceren met... 06-05-2025
- Zonnebankmaker JK Group lanceert... 02-05-2025
- Goud voor 'Stukje van mij' van KPN... 02-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management