Center Parcs en Ogilvy laten zon schijnen met regen-billboard
- Bureaus
- 1 nov 2018 @ 08:39
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - OutdoorActivatieReclame
- 1 nov 2018 @ 08:39
- Redactie Bureaus
Rotterdam Alexandrium is tijdens een herfstige bui in een tropisch regenparadijs veranderd. Center Parcs ontwikkelde samen met reclamebureau Ogilvy Amsterdam een 'regen-billboard', dat pas zichtbaar wordt wanneer druppels het scherm raken.
Het billboard bevat een speciale druklaag die pas zichtbaar wordt als hij in aanraking komt met water. Regen in dit geval. Diezelfde druklaag droogt ook weer op zodra het stopt met regenen. Zo haakt Center Parcs op een unieke manier in op het herfstweer.
In iedere Center Parcs genieten bezoekers het hele jaar door van warme temperaturen in het subtropisch zwemparadijs Aqua Mundo. Toch weet niet iedereen dit, en dus werd het hoog tijd om op verrassende wijze Nederlanders warm te maken voor een tropische herfstvakantie in eigen land.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dentsu lanceert PR-propositie02-12-2025
- 113-campagne stelt de ongemakkelijke... 01-12-2025
- ADCN viert 60 jaar creativiteit01-12-2025
- Schoonenberg kiest voor intieme... 01-12-2025
- De succesformule achter Nederlands... 01-12-2025
- Dentsu Lab Amsterdam focust op... 28-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

