Center Parcs en Ogilvy laten zon schijnen met regen-billboard

- Bureaus
- 1 nov 2018 @ 08:39
- 28602 x gelezen
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - OutdoorActivatieReclame
- 1 nov 2018 @ 08:39
- 28602 x gelezen
- Redactie Bureaus
Rotterdam Alexandrium is tijdens een herfstige bui in een tropisch regenparadijs veranderd. Center Parcs ontwikkelde samen met reclamebureau Ogilvy Amsterdam een 'regen-billboard', dat pas zichtbaar wordt wanneer druppels het scherm raken.
Het billboard bevat een speciale druklaag die pas zichtbaar wordt als hij in aanraking komt met water. Regen in dit geval. Diezelfde druklaag droogt ook weer op zodra het stopt met regenen. Zo haakt Center Parcs op een unieke manier in op het herfstweer.
In iedere Center Parcs genieten bezoekers het hele jaar door van warme temperaturen in het subtropisch zwemparadijs Aqua Mundo. Toch weet niet iedereen dit, en dus werd het hoog tijd om op verrassende wijze Nederlanders warm te maken voor een tropische herfstvakantie in eigen land.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Amerikaanse bloedbank gaat... 03-03-2021
- Swinkels Family Brewers kiest... 03-03-2021
- Dille en Kamille kiest The Valley02-03-2021
- Longlist SAN NKOTB 2020 bekend02-03-2021
- Ministerie van VWS: maak psychische... 02-03-2021
- Mischa Oudolf naar New Growth... 01-03-2021
MarketingTribune Events
- 25mrt 2021
Uitreiking Shopping Awards