Center Parcs en Ogilvy laten zon schijnen met regen-billboard
- Bureaus
 - 1 nov 2018 @ 08:39
 - Link
 - 
  
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - OutdoorActivatieReclame
 
- 1 nov 2018 @ 08:39
 - Redactie Bureaus
 
Rotterdam Alexandrium is tijdens een herfstige bui in een tropisch regenparadijs veranderd. Center Parcs ontwikkelde samen met reclamebureau Ogilvy Amsterdam een 'regen-billboard', dat pas zichtbaar wordt wanneer druppels het scherm raken.
Het billboard bevat een speciale druklaag die pas zichtbaar wordt als hij in aanraking komt met water. Regen in dit geval. Diezelfde druklaag droogt ook weer op zodra het stopt met regenen. Zo haakt Center Parcs op een unieke manier in op het herfstweer.
In iedere Center Parcs genieten bezoekers het hele jaar door van warme temperaturen in het subtropisch zwemparadijs Aqua Mundo. Toch weet niet iedereen dit, en dus werd het hoog tijd om op verrassende wijze Nederlanders warm te maken voor een tropische herfstvakantie in eigen land.
- 
Redactie Bureaus
 - Werkt bij: MarketingTribune
 - Functie: Redactie
 - Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
 - Profiel »
 
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
 - Inschrijven
 
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
 - ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
 
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
 - Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
 - Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
 - Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
 - Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
 - 113 Zelfmoordpreventie start campagne rond nieuwe...
 
Laatste Nieuws
- Intertoys brengt De Grote... 03-11-2025
 - Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
 - NCTV wil Nederland vooruit laten... 03-11-2025
 - Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
 - DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
 - Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
 
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
 - Klaar voor Black Friday?
 - De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
 - Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
 - Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
 - The State of AI in Customer Experience 2025
 

