TomTom kiest voor Lewis
- Bureaus
- 20 feb 2019 @ 12:31
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - PR
- 20 feb 2019 @ 12:31
- Redactie Contentmarketing
TomTom gaat samenwerken met Lewis. Het internationale pr-bureau zet een communicatiestrategie voor het navigatiemerk uit in Nederland en het Verenigd Koninkrijk.
Veel autofabrikanten gebruiken TomTom's technologie in hun ingebouwde navigatiesystemen, maar ook voor connected voertuigen, smart mobility-toepassingen en zelfrijdende auto's.
Eerder dit jaar liet TomTom weten dat de routekaarten die het zelfrijden mogelijk maken bij een half miljoen autonome voertuigen van verschillende fabrikanten zijn geïnstalleerd. Een van de taken van Lewis is om ervoor te zorgen dat de rol die TomTom's technologie bij de toekomst van autorijden speelt, net zo bekend wordt als de navigatiesystemen van het merk.
Smart mobility
Greg Morrison, head of pr bij TomTom, laat weten: 'We hebben een sterke naamsbekendheid, maar zijn genoodzaakt om TomTom te herpositioneren en zodoende in te spelen op de toekomst van smart mobility en zelfrijdende auto's. De inzichten, strategie en creativiteit die Lewis tijdens het pitchproces presenteerde, was precies wat we zochten en we kijken ernaar uit om samen te werken.'
Vera Kops, general manager bij Lewis Nederland, voegt daaraan toe: 'TomTom is een wereldwijd bekend en vertrouwd merk. Hoewel het bedrijf nog steeds miljoenen navigatiesystemen verkoopt, is de toekomst in de enterprise en automotive sector nog veel interessanter. Het is een eer dat wij de kans krijgen om het nieuwe verhaal te vertellen.'
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Vijf onderscheidingen voor GoSpooky 07-02-2025
- Vogelbescherming Nederland: luister... 07-02-2025
- Your Majesty en Infinum onderzoeken... 07-02-2025
- Drie vragen aan… Maaike Maagdenberg06-02-2025
- Desperados lanceert nieuwe campagne... 05-02-2025
- Lidl kiest Bruut als lead agency... 05-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day