TomTom kiest voor Lewis
- Bureaus
- 20 feb 2019 @ 12:31
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - PR
- 20 feb 2019 @ 12:31
- Redactie Contentmarketing
TomTom gaat samenwerken met Lewis. Het internationale pr-bureau zet een communicatiestrategie voor het navigatiemerk uit in Nederland en het Verenigd Koninkrijk.
Veel autofabrikanten gebruiken TomTom's technologie in hun ingebouwde navigatiesystemen, maar ook voor connected voertuigen, smart mobility-toepassingen en zelfrijdende auto's.
Eerder dit jaar liet TomTom weten dat de routekaarten die het zelfrijden mogelijk maken bij een half miljoen autonome voertuigen van verschillende fabrikanten zijn geïnstalleerd. Een van de taken van Lewis is om ervoor te zorgen dat de rol die TomTom's technologie bij de toekomst van autorijden speelt, net zo bekend wordt als de navigatiesystemen van het merk.
Smart mobility
Greg Morrison, head of pr bij TomTom, laat weten: 'We hebben een sterke naamsbekendheid, maar zijn genoodzaakt om TomTom te herpositioneren en zodoende in te spelen op de toekomst van smart mobility en zelfrijdende auto's. De inzichten, strategie en creativiteit die Lewis tijdens het pitchproces presenteerde, was precies wat we zochten en we kijken ernaar uit om samen te werken.'
Vera Kops, general manager bij Lewis Nederland, voegt daaraan toe: 'TomTom is een wereldwijd bekend en vertrouwd merk. Hoewel het bedrijf nog steeds miljoenen navigatiesystemen verkoopt, is de toekomst in de enterprise en automotive sector nog veel interessanter. Het is een eer dat wij de kans krijgen om het nieuwe verhaal te vertellen.'
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers