Eurojackpot lanceert merkcampagne: 'zoooveel money'

Eurojackpot lanceert merkcampagne: 'zoooveel money'
  • Bureaus
  • 22 mei 2019 @ 11:56
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • SponsoringCampagnes

Kansspelmerk Eurojackpot (onderdeel van Nederlandse Loterij) lanceert in samenwerking met reclamebureau Selmore een nieuwe merkcampagne gericht op 'de echte jackpot-jager'.

Eurojackpot hoopt hiermee te groeien in zowel merkbekendheid als omzet. Saskia Baartman (business manager) laat weten: 'Eurojackpot heeft een mooie USP in handen, namelijk de grootste jackpot van Nederland. Maar nog lang niet iedereen weet dat. Selmore heeft voor ons een nieuw merkidee ontwikkeld waarmee we onomstotelijk laten zien dat er veel geld te winnen valt.'

Fantasie

Niels Westra, creative partner bij Selmore, voegt daaraan toe: 'De Eurojackpot is zooooveel money! Je beseft het pas als je gaat nadenken wat je er allemaal mee kunt doen. Zelfs al laat je je fantasie de vrije loop, dan blijft er nog belachelijk veel geld over.'

De campagnefilm is geproduceerd door Camp David Film. Via een 'one-taker' wordt de kijker meegenomen in een verhaal waarin acteur Urvin Monte (bekend van GTST) in het wilde weg fantaseert over wat hij zou doen met al het gewonnen geld. Seb van den Berg, zanger van de Haagse band De Kraaien, neemt de voice-over voor zijn rekening. 



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken