MeMo2 marktonderzoeksbureau van het jaar 2019

MeMo2 marktonderzoeksbureau van het jaar 2019
  • Bureaus
  • 13 jun 2019 @ 08:24
  • 11453 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Awards

Bij de uitreiking van de MOAwards is woensdag 12 juni het Marketing Research & Analytics Bureau MeMo2 als winnaar uit de bus gekomen. Voor deze titel waren ook Delta Marktonderzoek en Totta Research genomineerd.

Het is de tweede keer dat MeMo2 de felbegeerde titel wint. Zeven jaar geleden won het bureau de prijs ook. 'Ons bureau is in die tijd veel volwassener geworden,' zeggen commercial director Frank van Eijk en managing director Tim Koekkoek. 'Het marketinglandschap en de informatiebehoefte zijn de afgelopen jaren natuurlijk enorm veranderd. De inzichten die wij leveren zijn van meer strategisch niveau,' aldus Van Eijk. MeMo2 zag de omzet afgelopen twee jaar met zestig procent verhogen.

 

Alle winnaars op een rij:

Digital & Webanalist van het jaar

Annemarie Klaassen – VodafoneZiggo

Insights Professional van het jaar – Bedrijfszijde

Nicole Engels – NPO

Insights Professional van het jaar – Bureauzijde

Tim Barenbrug – Totta Research

Young Talent van het jaar

Pauline van der Wel – Ipsos

Insights Scientist van het jaar

Laurens Sloot – Rijksuniversiteit Groningen

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken