180 Kingsday breidt team uit met 'onruststokers'
- Bureaus
- 1 okt 2019 @ 12:27
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 1 okt 2019 @ 12:27
- Lucas Boon
Nick van Wagenberg (l) en Nevil van Outheusden, beiden winnaar van de ADCN Talent Award, zijn aan de slag bij reclamebureau 180 Kingsday. Ook heeft het bureau uit Amsterdam recent de creatieven Philip Jackson, Anne Fleming en Eva Raush aangesteld.
Het duo gaat voor lokale en internationale klanten werken. Van Wagenberg en Van Outheusden ontmoetten elkaar tijdens hun studie Communicatie, Concept en Campagne aan de Fontys Hogeschool Eindhoven en zijn sindsdien blijven samenwerken. Ze begonnen hun carrière bij Ogilvy Amsterdam, waar ze werkten voor opdrachtgevers als Rabobank, KFC en Sennheiser.
Kalle Hellzen, executive director bij 180 Kingsday, laat weten: 'Nick en Nevil brengen een benijdenswaardig oeuvre mee voor zulke twee jonge mensen, maar nog belangrijker: ze brengen enthousiasme en ambitie mee om werk te maken dat ertoe doet. Om de wereld niet te zien zoals die is, maar zoals die zou kunnen zijn.'
Naast Van Outheusden en Van Wagenberg heeft 180 Kingsday recent Philip Jackson aangesteld als hoofd planning en strategie. Hij was hiervoor werkzaam als hoofd global marketing bij Jacobs Douwe Egberts. Andere recente aanstellingen zijn senior creative Anne Fleming (komt van Adidas) en Eva Raush (komt van Wieden+Kennedy).
Ambitieuze onruststokers
Sander Volten, CEO van 180 Kingsday, spreekt van een periode van organische groei. 'Die komt tot uiting in een groot aantal nieuwe medewerkers die verschillende meningen en perspectieven meebrengen, met daarnaast een brandend verlangen om wat gezonde herrie te schoppen. Ik ben blij dat we deze groep getalenteerde en ambitieuze onruststokers hebben kunnen aantrekken.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
- L’Or mixt zomer, stijl en smaak in... 08-07-2025
- Overname Pinch vergroot Nederlandse... 08-07-2025
- Omnicom lanceert sportlabel Dark... 08-07-2025
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers