180 Kingsday breidt team uit met 'onruststokers'

180 Kingsday breidt team uit met 'onruststokers'
  • Bureaus
  • 1 okt 2019 @ 12:27
  • 7418 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Personalia

Nick van Wagenberg (l) en Nevil van Outheusden, beiden winnaar van de ADCN Talent Award, zijn aan de slag bij reclamebureau 180 Kingsday. Ook heeft het bureau uit Amsterdam recent de creatieven Philip Jackson, Anne Fleming en Eva Raush aangesteld.

Het duo gaat voor lokale en internationale klanten werken. Van Wagenberg en Van Outheusden ontmoetten elkaar tijdens hun studie Communicatie, Concept en Campagne aan de Fontys Hogeschool Eindhoven en zijn sindsdien blijven samenwerken. Ze begonnen hun carrière bij Ogilvy Amsterdam, waar ze werkten voor opdrachtgevers als Rabobank, KFC en Sennheiser.

Kalle Hellzen, executive director bij 180 Kingsday, laat weten: 'Nick en Nevil brengen een benijdenswaardig oeuvre mee voor zulke twee jonge mensen, maar nog belangrijker: ze brengen enthousiasme en ambitie mee om werk te maken dat ertoe doet. Om de wereld niet te zien zoals die is, maar zoals die zou kunnen zijn.'

Naast Van Outheusden en Van Wagenberg heeft 180 Kingsday recent Philip Jackson aangesteld als hoofd planning en strategie. Hij was hiervoor werkzaam als hoofd global marketing bij Jacobs Douwe Egberts. Andere recente aanstellingen zijn senior creative Anne Fleming (komt van Adidas) en Eva Raush (komt van Wieden+Kennedy).

Ambitieuze onruststokers

Sander Volten, CEO van 180 Kingsday, spreekt van een periode van organische groei. 'Die komt tot uiting in een groot aantal nieuwe medewerkers die verschillende meningen en perspectieven meebrengen, met daarnaast een brandend verlangen om wat gezonde herrie te schoppen. Ik ben blij dat we deze groep getalenteerde en ambitieuze onruststokers hebben kunnen aantrekken.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken