Traplopen voor Spieren
- Bureaus
- 31 okt 2019 @ 11:27
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - StichtingSportmarketingBelow the line
- 31 okt 2019 @ 11:27
- Lucas Boon
Stichting Spieren voor Spieren lanceert in samenwerking met reclamebureau Scheepens uit Tilburg de campagne 'Trap voor Trap'. Doel van de campagne is om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor kinderen met een spierziekte en hen weer te laten traplopen.
In het kader van deze campagne organiseert Spieren voor Spieren op 9 februari 2020 een 'Trap voor Trap'-evenement in het Philips Stadion van PSV. De locatie fungeert hierbij als decor, de tribunetrappen als hindernis. PSV-keeper Jeroen Zoet is aangetrokken als ambassadeur van de campagne, die verder wordt uitgerold in video (zie onder), op social media en op deze landingspagina.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Mini-Vlammetje centraal in Warmste... 12-12-2025
- Heks’nkaas kiest voor digital-first... 12-12-2025
- Hulphond Nederland draait... 12-12-2025
- ACT beloont 12 internationale... 11-12-2025
- Nieuwe merkcampagne voor Trainline10-12-2025
- Politie lanceert wervingsgame... 10-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

