Traplopen voor Spieren

Traplopen voor Spieren
  • Bureaus
  • 31 okt 2019 @ 11:27
  • 16997 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • StichtingSportmarketingBelow the line

Stichting Spieren voor Spieren lanceert in samenwerking met reclamebureau Scheepens uit Tilburg de campagne 'Trap voor Trap'. Doel van de campagne is om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor kinderen met een spierziekte en hen weer te laten traplopen.

In het kader van deze campagne organiseert Spieren voor Spieren op 9 februari 2020 een 'Trap voor Trap'-evenement in het Philips Stadion van PSV. De locatie fungeert hierbij als decor, de tribunetrappen als hindernis. PSV-keeper Jeroen Zoet is aangetrokken als ambassadeur van de campagne, die verder wordt uitgerold in video (zie onder), op social media en op deze landingspagina.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken