Traplopen voor Spieren
- Bureaus
- 31 okt 2019 @ 11:27
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - StichtingSportmarketingBelow the line
- 31 okt 2019 @ 11:27
- Lucas Boon
Stichting Spieren voor Spieren lanceert in samenwerking met reclamebureau Scheepens uit Tilburg de campagne 'Trap voor Trap'. Doel van de campagne is om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor kinderen met een spierziekte en hen weer te laten traplopen.
In het kader van deze campagne organiseert Spieren voor Spieren op 9 februari 2020 een 'Trap voor Trap'-evenement in het Philips Stadion van PSV. De locatie fungeert hierbij als decor, de tribunetrappen als hindernis. PSV-keeper Jeroen Zoet is aangetrokken als ambassadeur van de campagne, die verder wordt uitgerold in video (zie onder), op social media en op deze landingspagina.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing