Nike scoort met vrouwenvoetbalfilm 'Never settle, never done'
- Bureaus
- 25 jul 2022 @ 11:08
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - SportmarketingVoetbalCreatie
- 25 jul 2022 @ 11:08
- Peter van Woensel Kooy
Vrouwen hebben het voetbalspel sinds de eerste dag dat ze het speelden naar een hoger niveau getild en ze zullen records blijven breken, de lat hoger leggen en het spel voor heel het voetbal verhogen. Dat stelt Nike in de nieuwe EK-film.
'Wild goals. Big ambition. Geestverruimende vaardigheid', stelt de commercial. Daar draait het om ook dit EK.
Sterren Alexia Putellas, Leah Williamson, Marie-Antoinette Katoto, Pernille Harder, Magda Eriksson, Rocky Hehakaija en lokale gemeenschapsclubs Women's Soccer School Barcelona en Grenfell Athletic FC spelen mee. 'Nooit genoegen nemen', is de empowering ondertoon richting vrouwen van deze vooral visuele film, die onder de naam 'Never settle, never done' gemaakt is door Nikes vaste bureau Wieden + Kennedy. Omdat de film Europees, in de V.S. en via de socials intercontinentaal wordt ingezet, is er relatief gezien veel budget voor. En dat zie je er aan af. Bekijk hem in het venster hieronder.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Pernille Harder
- Magda Eriksson
- W+K
- Alexia Putellas
- Marie-Antoinette Katoto
- Nike
- Rocky Hehakaija
- Leeuwinnen
- Leah Williamson
- EK Vrouwenvoetbal
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe NIX18-campagne richt zich op ouders
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers