Jeroen de Bakker start netwerkplatform
- Bureaus
- 5 nov 2019 @ 10:04
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Communicatie
- 5 nov 2019 @ 10:04
- Lucas Boon
Jeroen de Bakker (Talpa) is Second Opinion gestart: een nieuw platform dat besluitnemers in marketing, communicatie en innovatie in verbinding brengt met topspelers uit het vak.
Inmiddels zijn er vijftien experts bij het platform aangesloten, die met hun kennis en ervaring een adviserende rol gaan spelen. Met het platform wil De Bakker vergaarde kennis en expertise toegankelijker maken.
De Bakker: 'Second Opinion is een netwerk van marktleiders. Als je een gewaagd plan of concept graag wilt laten toetsen, dan kunnen wij jou in contact brengen met een van onze experts. Ons vak wordt steeds veelomvattender en complexer. Het is zonde dat veel kennis en ervaring van marktleiders op het gebied van marketing, communicatie en innovatie niet voor anderen beschikbaar is. Met Second Opinion maken wij deze expertise toegankelijk en kunnen we hopelijk bij grote beslissingen -met een frisse blik en volledig onafhankelijk- net dat duwtje in de goede richting geven en daarmee ondernemerschap stimuleren.'
De experts (zie afbeelding) die zich bij Second Opinion hebben aangesloten, bestaan uit onder meer René Repko, Janneke Niessen, Alfred Levi, Ronald Voorn, Jacqueline Post, Diederick Koopal en Jim Stolze. Het is de bedoeling dat in de toekomst meer experts zich aansluiten.
Het platform werkt simpel: kies via www.second-opinion.club een van de experts of dien een verzoek in met een specifieke vraag. Second Opinion coördineert vervolgens het proces en geeft eventueel ook advies over welke expert het meest geschikt is voor een specifieke vraag, uitdaging en/of beslissing.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- FarmCamps speelt in op vakantiestress18-12-2025
- Campagne haalt stigma van... 18-12-2025
- Het tijdperk van makkelijke... 18-12-2025
- Stedin zet werkgeversmerk scherper... 17-12-2025
- De 'Phishkraam' van ministerie van... 17-12-2025
- Make-A-Wish zet in op Wish Journey17-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

