Magneds ontwikkelt activatieplatform voor Bud
- Bureaus
- 26 nov 2019 @ 11:24
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - RetailKlantenActivatie
- 26 nov 2019 @ 11:24
- Redactie Bureaus
Aanbieder van loyaliteitsprogramma's Magneds heeft voor biermerk Bud, dat eerder dit jaar zijn intrede op de Nederlandse markt deed, een online activatieplatform ontwikkeld.
Doel is om samen het Nederlandse bierlandschap 'online uit te dagen en op te frissen'. Startpunt is een spaaractie, waarbij consumenten kunnen sparen voor korting op een geselecteerd JBL-assortiment. Het platform kingofbeers.nl/jbl moet daarnaast jonge generatie bierdrinkers inspireren. In de loop der tijd zullen meer online activaties worden gelanceerd.
Jasper Kessels, head of trade marketing NL bij Bud, laat weten: 'We hebben voor Magneds gekozen vanwege hun expertise in digitale activaties, gecombineerd met een netwerk aan partners waar een samenwerking mee kan worden gezocht. We waarderen hun proactieve houding als het gaat om meedenken en hun ambitie om samen met ons groots te dromen.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe Allianz-campagne
- Akqa Amsterdam, TBWA\, Ace en Happiness triomferen op 59ste...
- Look-O-Look lanceert kleurrijke merkcampagne
- PwC lanceert nieuwe merkidentiteit en campagne
- Volkswagen kiest voor DC social: 'Van automerk naar love brand'
- EY zet in nieuwe campagne menselijke kant leiderschap centraal
Laatste Nieuws
- Monks zijn wereldwijd B Corp... 01-05-2025
- Museumkaart kiest Act Agency voor... 01-05-2025
- Vinted viert tweedehands met 'New... 30-04-2025
- AI brengt James Parkinson tot leven30-04-2025
- Ici Paris XL kiest aidem agency als... 30-04-2025
- Hoofdrol voor bouwstenen in nieuwe... 30-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management