Magneds ontwikkelt activatieplatform voor Bud

- Bureaus
- 26 nov 2019 @ 11:24
- 31546 x gelezen
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - RetailKlantenActivatie
- 26 nov 2019 @ 11:24
- 31546 x gelezen
- Redactie Bureaus
Aanbieder van loyaliteitsprogramma's Magneds heeft voor biermerk Bud, dat eerder dit jaar zijn intrede op de Nederlandse markt deed, een online activatieplatform ontwikkeld.
Doel is om samen het Nederlandse bierlandschap 'online uit te dagen en op te frissen'. Startpunt is een spaaractie, waarbij consumenten kunnen sparen voor korting op een geselecteerd JBL-assortiment. Het platform kingofbeers.nl/jbl moet daarnaast jonge generatie bierdrinkers inspireren. In de loop der tijd zullen meer online activaties worden gelanceerd.
Jasper Kessels, head of trade marketing NL bij Bud, laat weten: 'We hebben voor Magneds gekozen vanwege hun expertise in digitale activaties, gecombineerd met een netwerk aan partners waar een samenwerking mee kan worden gezocht. We waarderen hun proactieve houding als het gaat om meedenken en hun ambitie om samen met ons groots te dromen.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Sanne Stenvert marketinglead bij... 16-05-2022
- Pakt lanceert productiehuis Crush16-05-2022
- Born05 ontwikkelt campagne Robijn... 16-05-2022
- Brainport Eindhoven in zee met... 13-05-2022
- Natuurhuisje kiest voor Gardeners13-05-2022
- Natwerk ontwikkelt 'Ontslagdoos'... 13-05-2022
MarketingTribune Events
- 7jun 2022
Shopping Awards
- 16jun 2022
NIMA Marketing Day