Van Gils kiest voor The Fightclub

Van Gils kiest voor The Fightclub
  • Bureaus
  • 21 nov 2019 @ 10:11
  • 16159 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • KlantenCampagnes

Digitaal bureau The Fightclub gaat aan de slag met de online marketingstrategie voor een nieuwe parfumlijn van Van Gils genaamd 'I'.

Met 'I' introduceert Van Gils een vrouwengeur die eigenlijk niet alleen meer 'for her' is. Het merk speelt hiermee in op de huidige genderneutrale trend en geeft een nieuwe draai aan zijn 'strictly for men'-campagne uit de jaren '80. Het bureau uit Breda is inmiddels aan de slag met een influencercampagne, die wordt ondersteund met een social- en paid search-activatie, met als doel awareness en sales.

Jessy van Gils, brand manager bij Van Gils, laat weten: 'The Fightclub heeft mij overtuigd van een intelligente en gefundeerde aanpak die verder reikt dan de parate digitale marketingkennis. Met de gekozen 360-strategie én de vechtersmentaliteit die ik heb ervaren, durf ik de uitdaging aan met om Van Gils groter te maken.'

In december vindt een soft launch plaats. De uitrol van het totale concept volgt rond het voorjaar van 2020. 

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken