Van Gils kiest voor The Fightclub
- Bureaus
- 21 nov 2019 @ 10:11
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenCampagnes
- 21 nov 2019 @ 10:11
- Lucas Boon
Digitaal bureau The Fightclub gaat aan de slag met de online marketingstrategie voor een nieuwe parfumlijn van Van Gils genaamd 'I'.
Met 'I' introduceert Van Gils een vrouwengeur die eigenlijk niet alleen meer 'for her' is. Het merk speelt hiermee in op de huidige genderneutrale trend en geeft een nieuwe draai aan zijn 'strictly for men'-campagne uit de jaren '80. Het bureau uit Breda is inmiddels aan de slag met een influencercampagne, die wordt ondersteund met een social- en paid search-activatie, met als doel awareness en sales.
Jessy van Gils, brand manager bij Van Gils, laat weten: 'The Fightclub heeft mij overtuigd van een intelligente en gefundeerde aanpak die verder reikt dan de parate digitale marketingkennis. Met de gekozen 360-strategie én de vechtersmentaliteit die ik heb ervaren, durf ik de uitdaging aan met om Van Gils groter te maken.'
In december vindt een soft launch plaats. De uitrol van het totale concept volgt rond het voorjaar van 2020.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
- NCTV wil Nederland vooruit laten... 03-11-2025
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

