Albert Heijn zet voetbalplaatjes centraal in nieuwe campagne
- Bureaus
- 3 jan 2020 @ 12:33
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesRetailApps
- 3 jan 2020 @ 12:33
- Lucas Boon
Om zijn nieuwe 'voetbalplaatjesspaaractie' onder de aandacht te brengen, lanceert Albert Heijn een tv-commercial waarin supermarktmanager Ilse de voetballers Frenkie de Jong, Donny van de Beek (beeld) en Steven Berghuis in haar winkel ontvangt.
Vanaf aanstaande maandag (6 januari) zijn de voetbalplaatjes verkrijgbaar in alle winkels van Albert Heijn en bij online bestellingen. Het gaat om in totaal 252 verschillende plaatjes van 18 Eredivisieclubs, het Nederlands elftal en de OranjeLeeuwinnen. In een tweede commercial speelt OranjeLeeuwin Jackie Groenen de hoofdrol. De campagne is wederom ontwikkeld door TBWA\Neboko.
App
Ook lanceert Albert Heijn een vernieuwde voetbal-app inclusief vier nieuwe voetbalgames, waarmee de gebruiker gespaarde plaatjes scant en deze zodoende kan toevoegen aan zijn digitale verzameling. In de games worden gescande voetbalhelden met iedere gespeelde wedstrijd meer waard. De app en het digitale concept zijn ontwikkeld door &samhoud media. De app is hier verkrijgbaar.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- NCTV wil Nederland vooruit laten... 03-11-2025
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

