Albert Heijn zet voetbalplaatjes centraal in nieuwe campagne

  • Bureaus
  • 3 jan 2020 @ 12:33
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesRetailApps

Om zijn nieuwe 'voetbalplaatjesspaaractie' onder de aandacht te brengen, lanceert Albert Heijn een tv-commercial waarin supermarktmanager Ilse de voetballers Frenkie de Jong, Donny van de Beek (beeld) en Steven Berghuis in haar winkel ontvangt.

Vanaf aanstaande maandag (6 januari) zijn de voetbalplaatjes verkrijgbaar in alle winkels van Albert Heijn en bij online bestellingen. Het gaat om in totaal 252 verschillende plaatjes van 18 Eredivisieclubs, het Nederlands elftal en de OranjeLeeuwinnen. In een tweede commercial speelt OranjeLeeuwin Jackie Groenen de hoofdrol. De campagne is wederom ontwikkeld door TBWA\Neboko.

App

Ook lanceert Albert Heijn een vernieuwde voetbal-app inclusief vier nieuwe voetbalgames, waarmee de gebruiker gespaarde plaatjes scant en deze zodoende kan toevoegen aan zijn digitale verzameling. In de games worden gescande voetbalhelden met iedere gespeelde wedstrijd meer waard. De app en het digitale concept zijn ontwikkeld door &samhoud media. De app is hier verkrijgbaar.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken