Monsterboard mikt in nieuwe campagne op (mis)match

  • Bureaus
  • 7 jan 2020 @ 09:57
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CommercialsCampagnesHRArbeidsmarkt

Recruitmentplatform Monsterboard lanceert een nieuwe internationale merkcampagne en bijbehorende tv-commercial. In de campagne staat de (mis)match tussen bedrijf en kandidaat centraal.

Door in vier verschillende commercials op een ludieke manier een mismatch te laten zien, wil Monsterboard benadrukken hoe belangrijk een goede match tussen bedrijf en werkzoekende is. De campagne, ontwikkeld door MullenLowe Alfred, wordt verder uitgerold op Instagram, YouTube en Snapchat.

Monsterboard richt zich met de campagne op millennials en Generatie Z. Jort Wassenaar (managing director) zegt: 'We zien dat jongere kandidaten regelmatig moeite hebben om een goed beeld te krijgen van een vacature, en solliciteren of zelfs worden aangenomen voor banen die eigenlijk geen goede match voor hen zijn. De kans op een mismatch is ook groter omdat ze minder werkervaring hebben dan oudere werkzoekenden. Met deze campagne laten we zien dat je soms een beetje out of the box moet denken. Er zijn veel banen die niet voor de hand liggen, maar misschien juist heel passend zijn.'



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken