Kruidvat blijft vooral zichzelf
- Bureaus
- 26 mrt 2020 @ 17:29
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - RetailCommunicatieCommercials
- 26 mrt 2020 @ 17:29
- Lucas Boon
Voordeeldrogisterijketen Kruidvat blijft in deze coronatijd vooral zichzelf. Een nieuwe tv-commercial, die vanavond om 19:30 uur live gaat, moet dit idee benadrukken. Bekijk 'm hier alvast.
In de commercial, ontwikkeld door DDB Unlimited, vertellen medewerkers van het bedrijf hoe zij er alles aan doen om de winkels en zichzelf goed bevoorraad, toegankelijk, hulpvaardig en voordelig te houden.
'De tone of voice in de commercial moet klanten geruststellen dat Kruidvat altijd voordelig blijft. Natuurlijk ondersteund met acties. Gewoon zoals je van ons gewend bent', aldus Kruidvat in een persverklaring.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

