Voedingscentrum lanceert vervolg op Eetwissel-campagne
- Bureaus
- 24 jun 2020 @ 09:29
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - StorytellingFoodCampagnesCommercialsContent
- 24 jun 2020 @ 09:29
- Lucas Boon
Eetwisselen kan altijd en overal. Dat is het credo van de nieuwe 'Eetwissel'-campagne van het Voedingscentrum. De campagne is ontwikkeld door storytelling-bureau Truman uit Amsterdam.
Dit is de tweede campagne in een reeks, die Nederlanders moet helpen om gezonder te eten. In de eerste campagne werd gefocust op het wisselen van verschillende producten. Nu geeft het Voedingscentrum in vier luchtige en korte televisiecommercials voorbeelden van locaties waar je die betere eetkeuze kunt maken.
'Zo kun je bij het tankstation je energydrink wisselen voor een kop koffie, in het bedrijfsrestaurant een broodje ham voor een broodje gegrilde groenten en onderweg een smoothie voor een bakje fruit. En wat je in huis hebt start natuurlijk met wat je koopt in de supermarkt - kies daarom een keer 100% pindakaas in plaats van chocopasta', aldus het Voedingscentrum.
Bekijk de Benzinestation-commercial hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

