Voedingscentrum lanceert vervolg op Eetwissel-campagne
- Bureaus
- 24 jun 2020 @ 09:29
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - StorytellingFoodCampagnesCommercialsContent
- 24 jun 2020 @ 09:29
- Lucas Boon
Eetwisselen kan altijd en overal. Dat is het credo van de nieuwe 'Eetwissel'-campagne van het Voedingscentrum. De campagne is ontwikkeld door storytelling-bureau Truman uit Amsterdam.
Dit is de tweede campagne in een reeks, die Nederlanders moet helpen om gezonder te eten. In de eerste campagne werd gefocust op het wisselen van verschillende producten. Nu geeft het Voedingscentrum in vier luchtige en korte televisiecommercials voorbeelden van locaties waar je die betere eetkeuze kunt maken.
'Zo kun je bij het tankstation je energydrink wisselen voor een kop koffie, in het bedrijfsrestaurant een broodje ham voor een broodje gegrilde groenten en onderweg een smoothie voor een bakje fruit. En wat je in huis hebt start natuurlijk met wat je koopt in de supermarkt - kies daarom een keer 100% pindakaas in plaats van chocopasta', aldus het Voedingscentrum.
Bekijk de Benzinestation-commercial hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dentsu lanceert PR-propositie02-12-2025
- 113-campagne stelt de ongemakkelijke... 01-12-2025
- ADCN viert 60 jaar creativiteit01-12-2025
- Schoonenberg kiest voor intieme... 01-12-2025
- De succesformule achter Nederlands... 01-12-2025
- Dentsu Lab Amsterdam focust op... 28-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

