Voedingscentrum lanceert vervolg op Eetwissel-campagne

Voedingscentrum lanceert vervolg op Eetwissel-campagne
  • Bureaus
  • 24 jun 2020 @ 09:29
  • 20699 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • StorytellingFoodCampagnesCommercialsContent

Eetwisselen kan altijd en overal. Dat is het credo van de nieuwe 'Eetwissel'-campagne van het Voedingscentrum. De campagne is ontwikkeld door storytelling-bureau Truman uit Amsterdam.

Dit is de tweede campagne in een reeks, die Nederlanders moet helpen om gezonder te eten. In de eerste campagne werd gefocust op het wisselen van verschillende producten. Nu geeft het Voedingscentrum in vier luchtige en korte televisiecommercials voorbeelden van locaties waar je die betere eetkeuze kunt maken.

'Zo kun je bij het tankstation je energydrink wisselen voor een kop koffie, in het bedrijfsrestaurant een broodje ham voor een broodje gegrilde groenten en onderweg een smoothie voor een bakje fruit. En wat je in huis hebt start natuurlijk met wat je koopt in de supermarkt - kies daarom een keer 100% pindakaas in plaats van chocopasta', aldus het Voedingscentrum.

Bekijk de Benzinestation-commercial hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken