Eye Wish: laat jezelf zien
- Bureaus
- 2 jul 2020 @ 10:31
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 2 jul 2020 @ 10:31
- Lucas Boon
Opticienketen Eye Wish lanceert zijn zomercampagne waarin de bekende '1+1 gratis'-actie centraal staat. De campagne, met als pay-off 'Laat je zien', is ontwikkeld door The Others uit Amersfoort.
De campagne wordt uitgerold op televisie, radio en online. Daarnaast komt de merkcollectie tot uiting in een nieuw magazine, speciaal ontwikkeld voor 'de summertrends van 2020'.
Christian Visser, eigenaar van The Others, licht toe: 'De campagne is ontwikkeld rondom de propositie dat je bij elke bril een bril cadeau krijgt, plus een extra voucher die jezelf cadeau mag geven aan iemand die 'm verdient. Zeker in deze tijd een mooi gebaar om iemand die een nieuwe bril kan gebruiken blij te maken.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Campagne ‘Blijf in beeld’ richt zich... 17-09-2025
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
- Closed on Monday opent lift voor... 15-09-2025
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes