Eye Wish: laat jezelf zien
- Bureaus
- 2 jul 2020 @ 10:31
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 2 jul 2020 @ 10:31
- Lucas Boon
Opticienketen Eye Wish lanceert zijn zomercampagne waarin de bekende '1+1 gratis'-actie centraal staat. De campagne, met als pay-off 'Laat je zien', is ontwikkeld door The Others uit Amersfoort.
De campagne wordt uitgerold op televisie, radio en online. Daarnaast komt de merkcollectie tot uiting in een nieuw magazine, speciaal ontwikkeld voor 'de summertrends van 2020'.
Christian Visser, eigenaar van The Others, licht toe: 'De campagne is ontwikkeld rondom de propositie dat je bij elke bril een bril cadeau krijgt, plus een extra voucher die jezelf cadeau mag geven aan iemand die 'm verdient. Zeker in deze tijd een mooi gebaar om iemand die een nieuwe bril kan gebruiken blij te maken.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuw agency of record voor Sweco19-12-2025
- Aanbesteding gemeente Almere... 19-12-2025
- FarmCamps speelt in op vakantiestress18-12-2025
- Campagne haalt stigma van... 18-12-2025
- Het tijdperk van makkelijke... 18-12-2025
- Stedin zet werkgeversmerk scherper... 17-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

