Eye Wish: laat jezelf zien

Eye Wish: laat jezelf zien
  • Bureaus
  • 2 jul 2020 @ 10:31
  • 21851 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Opticienketen Eye Wish lanceert zijn zomercampagne waarin de bekende '1+1 gratis'-actie centraal staat. De campagne, met als pay-off 'Laat je zien', is ontwikkeld door The Others uit Amersfoort.

De campagne wordt uitgerold op televisie, radio en online. Daarnaast komt de merkcollectie tot uiting in een nieuw magazine, speciaal ontwikkeld voor 'de summertrends van 2020'.

Christian Visser, eigenaar van The Others, licht toe: 'De campagne is ontwikkeld rondom de propositie dat je bij elke bril een bril cadeau krijgt, plus een extra voucher die jezelf cadeau mag geven aan iemand die 'm verdient. Zeker in deze tijd een mooi gebaar om iemand die een nieuwe bril kan gebruiken blij te maken.'



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken