Geldshop.nl maakt klant wegwijs in nieuwe campagne

  • Bureaus
  • 31 jul 2020 @ 15:46
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Met de lancering van een nieuwe campagne wil kredietbemiddelaar Geldshop.nl zijn betrouwbaarheid en meerwaarde duiden. De campagne is ontwikkeld door creatief bureau Today is Canday in Amsterdam.

Merkwaarde in de financiële sector is een gevoelig punt, stelt Geldshop. ‘De sector wordt er doorlopend van beticht niet transparant te zijn en de markt kent ook nog eens talloze aanbieders.’ De nieuwe campagne, ontwikkeld door Today is Canday in samenwerking met WeLikeMilk en Pixelheaven, moet de autoriteit en betrouwbaarheid van Geldshop laten zien. Geldshop.nl wil bekend staat als de online winkel waar 'behulpzame collega's klanten wegwijs maken in een groot aanbod financiële leenproducten'. Today is Canday ontwikkelde al eerder de positionering van Geldshop.nl.

De campagne bestaat uit 10 tv-commercials en 8 social media-video's. Bekijk een van de video's hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken