The Upside Down kiest Daily Dialogues en Beng Beng
- Bureaus
- 30 jul 2020 @ 12:45
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenInfluencermarketingContent
- 30 jul 2020 @ 12:45
- Lucas Boon
Digitaal bureau Daily Dialogues gaat aan de slag met de online marketing van The Upside Down, het Instagram-museum van influencer Anna Nooshin. Creatief bureau Beng Beng ontwikkelde de introductiecampagne.
Beeld: De ‘Mondriaan-room’ in The Upside Down.
The Upside Down in Amsterdam opende vorige maand zijn deuren. Daily Dialogues (onderdeel van Candid) is verantwoordelijk voor de online en offline advertising van het museum. Ook werkt het museum samen met mediabureau One4media en creatief bureau Studio Beng Beng. Laatstgenoemde ontwikkelde de introductiecampagne (zie onder).
Sjef Kerkhofs (managing director Daily Dialogues) zegt: 'Platformen als Instagram, YouTube en TikTok zitten in ons DNA, dus het is geweldig om voor een innovatief concept als The Upside Down aan de slag te gaan. En uiteraard is het een voorrecht om met Anna Nooshin te werken.'
Len Chandra (eigenaar Beng Beng) zegt: 'In een wereld waarin content king is, is The Upside Down het summum. Over elke centimeter in het museum is nagedacht. Ter introductie hebben we een film gemaakt voor de nieuwe generatie contentmakers. Voor merken die een offline platform willen waarmee ze jonge contentmakers kunnen bereiken, is The Upside Down een waardige contentmachine.'
Hans Plesman, CEO van The Upside Down, vult aan: 'Met deze bureaus zijn we in staat om in korte tijd een sterke positionering en bekendheid te realiseren. Ze hebben een scherpe kijk op de Gen Z-doelgroep en begrijpen als geen ander hoe offline en online te integreren.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- [onderzoek] Bijna helft van Nederlanders wil AI-content...
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
- Popal kiest Umfang na pitch30-06-2025
- Aldi scoort met nieuwe XXL-fancampagne30-06-2025
- All Response Media werkt voor... 27-06-2025
- Digitale bureaus toonden veerkracht... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation