Versterking voor Vertigo 6
- Bureaus
 - 24 nov 2020 @ 11:26
 - Link
 - 
  
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - HR
 
- 24 nov 2020 @ 11:26
 - Sjaak Hoogkamer
 
Marketing- & PR-bureau Vertigo 6 versterkt haar team met Ruby Oostdam (l. op foto boven) als Marketing & PR Executive met een specialisatie in contentcreatie en Guido van Nistelrooij (r. op foto boven) in de rol van Online Marketeer.
Oostdam studeerde Communicatie en Multimediadesign aan de Hogeschool Arnhem en werkte als contentdesigner bij The Next Brand waar ze verantwoordelijk was voor het beheer van diverse social media-accounts. Ze is een fervent gamer en webredacteur bij gamewebsite IGN. Bij Vertigo 6 zal ze haar contentdesignervaring toepassen op projecten van onder meer Logitech, Astro en Run2Day.
Vertigo 6 trekt 2 nieuwe marketeers aan
Van Nistelrooij heeft zijn roots in de muziekindustrie en werkte hiervoor als Dance Programmeur bij concertzaal Luxor Live en daarvoor bij Vunzige Deuntjes als Online Marketeer. Hij beheerde daar de online campagnes en doet dit ook voor zijn eigen succesvolle events Watermeloen en Zomervreugde Festival, waar jaarlijks duizenden bezoekers komen feestvieren.
‘2020 was een bijzonder jaar. We wonnen een Digital Communication Award in Berlijn voor de beste influencercampagne van Europa en we waren voor het eerst sinds onze oprichting genomineerd voor een FD Gazelle. Ondanks de pandemie is Vertigo 6 hard doorgegroeid dit jaar. De expertise die Ruby en Guido meebrengen op het gebied van online campagnes en contentmanagement komt als geroepen voor onze nieuwe opdrachten,’ aldus Mike Hendrixen, oprichter van Vertigo 6.
Vertigo 6 is gespecialiseerd in jongerenmarketing en onder andere werkzaam voor Electronic Arts, ASUS, Logitech, New Balance, Koch Media, Run2Day, Studiekeuze123 en Jagex.
- 
Sjaak Hoogkamer
 - Werkt bij: MarketingTribune
 - Functie: redacteur
 - Website:https://www.marketingtribune.nl
 - Profiel »
 
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
 - Inschrijven
 
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
 - ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
 
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
 - Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
 - Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
 - Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
 - Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
 - 113 Zelfmoordpreventie start campagne rond nieuwe...
 
Laatste Nieuws
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
 - Intertoys brengt De Grote... 03-11-2025
 - Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
 - NCTV wil Nederland vooruit laten... 03-11-2025
 - Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
 - DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
 
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
 - Klaar voor Black Friday?
 - De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
 - Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
 - Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
 - The State of AI in Customer Experience 2025
 

