Versterking voor Vertigo 6
- Bureaus
- 24 nov 2020 @ 11:26
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - HR
- 24 nov 2020 @ 11:26
- Sjaak Hoogkamer
Marketing- & PR-bureau Vertigo 6 versterkt haar team met Ruby Oostdam (l. op foto boven) als Marketing & PR Executive met een specialisatie in contentcreatie en Guido van Nistelrooij (r. op foto boven) in de rol van Online Marketeer.
Oostdam studeerde Communicatie en Multimediadesign aan de Hogeschool Arnhem en werkte als contentdesigner bij The Next Brand waar ze verantwoordelijk was voor het beheer van diverse social media-accounts. Ze is een fervent gamer en webredacteur bij gamewebsite IGN. Bij Vertigo 6 zal ze haar contentdesignervaring toepassen op projecten van onder meer Logitech, Astro en Run2Day.
Vertigo 6 trekt 2 nieuwe marketeers aan
Van Nistelrooij heeft zijn roots in de muziekindustrie en werkte hiervoor als Dance Programmeur bij concertzaal Luxor Live en daarvoor bij Vunzige Deuntjes als Online Marketeer. Hij beheerde daar de online campagnes en doet dit ook voor zijn eigen succesvolle events Watermeloen en Zomervreugde Festival, waar jaarlijks duizenden bezoekers komen feestvieren.
‘2020 was een bijzonder jaar. We wonnen een Digital Communication Award in Berlijn voor de beste influencercampagne van Europa en we waren voor het eerst sinds onze oprichting genomineerd voor een FD Gazelle. Ondanks de pandemie is Vertigo 6 hard doorgegroeid dit jaar. De expertise die Ruby en Guido meebrengen op het gebied van online campagnes en contentmanagement komt als geroepen voor onze nieuwe opdrachten,’ aldus Mike Hendrixen, oprichter van Vertigo 6.
Vertigo 6 is gespecialiseerd in jongerenmarketing en onder andere werkzaam voor Electronic Arts, ASUS, Logitech, New Balance, Koch Media, Run2Day, Studiekeuze123 en Jagex.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Dentsu Lab Amsterdam focust op mensgerichte innovatie
- ANWB brengt woonverzekeringen tot leven met Buddy
- ANWB Private Lease en Marktplaats winnen bij ADCE in Barcelona
- Van Geloven kiest Joe Public als nieuw bureau
- OK Creative Agency lanceert €30K-startuppitch
- Herpositionering versterkt rol WTC Amsterdam
Laatste Nieuws
- Louis gaat met kerst op avontuur04-12-2025
- De Beren kiest OK als creatief partner04-12-2025
- Nieuwe campagne voor divers De Pijp04-12-2025
- Dentsu lanceert PR-propositie02-12-2025
- 113-campagne stelt de ongemakkelijke... 01-12-2025
- ADCN viert 60 jaar creativiteit01-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

